Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d3d52f5$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3e49fb$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3ec79e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3f56fa$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5d440475$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d488bf6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4ab777$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4b0933$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4c0aeb$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4cbeb0$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Fri, 9 Aug 2019 02:50:48 +0200

On 2019-08-09 02:38, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
p#tol

> Z tym, że akurat Marcuse uznawał tolerancję klasyczną za represywną w drugą
> stronę i tylko delikatnie zasugerował odwrócenie wektora represji.
> W końcu i tak Zachodek ma szczęście, bo co by było, gdyby neomarksistom
> przyszły do głowy klasyczne represje bez tolerancji?
> A tak, oni sobie żyją i dają w sumie było nie było innym żyć, chociaż
> z oporami, do których skali prawo mocno ograniczają większości, jednak nie
> sobie.

To wszystko do tego zmierza.
Jednak, aby stosować 'klasyczny', (kinetyczny), terror wobec reakcyjnego
społeczeństwa, trzeba dysponować jakimś aparatem przemocy.