To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

241. Data: 2019-08-12 03:35:36

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Skiorvensen napisał:
> [...]
<6...@g...c
om>

> [...]
> jako dom wariatów, pożyczając zresztą niekonsekwentnie różne idee od Reicha
> i Marcusego... No ale oni byli w sumie tylko pisarzami popularnych romansów
> przygodowych i coachami trochę grzebiącym również w psychologii, ezoteryce
> i cholera wie czym, a na głębszych filozofów społecznych się tylko stylizowali.
> Nie można wymagać od autora historycznych czy przygodowych bestsellerów, żeby
> był właściwym specjalistą od spraw społecznych a nie tylko pudłem rezonansowym.
> On pisze tylko w takiej rzeczywistości jakiej hołduje publiczność.

Może dlatego że nie mieściło im się w głowie, że ktoś może chcieć
zniszczyć Kulture?

242. Data: 2019-08-12 17:03:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Skiorvensen napisał:
> [...]
<6...@g...c
om>

> Może dlatego że nie mieściło im się w głowie, że ktoś może chcieć
> zniszczyć Kulture?

No wiesz Izaura, pożyczyć od antykultury zawsze coś można - na zasadzie
heglowskiej (teza + antyteza = synteza) mamy: kultura + antykultura =
kontrkultura. Tylko trzeba uważać, coby nie przegiąć, bo zamiast bakcyla
w formie o osłabionej toksyczności zwiększającego odporność organizmu -
rozwinąć się może pełnowymiarowa zaraza.

243. Data: 2019-08-13 01:04:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Skiorvensen napisał:
> [...]
<6...@g...c
om>

> [...]
> w formie o osłabionej toksyczności zwiększającego odporność organizmu -
> rozwinąć się może pełnowymiarowa zaraza.

i całkowicie podświadomie.

//ta zaraza, oczywiście.

244. Data: 2019-08-13 16:25:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 02:04:01 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
przebierańców, albo wysyłanych z warsiawki w teren dla odstresowania bojem na płatne
weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców zamówionych w agencjach pośrednictwa
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

> Ooo, takie, takie!
>
> //co do tych wiadomokto, to nie wiem czy to nie jest czasem, jednak
> inspiracja obcych?

Myślisz o demonach? Zapewne. Via mediumiści idei typu Sorosza

245. Data: 2019-08-13 16:27:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 02:10:21 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> i jak tu bezboleśnie skłonić kogoś do refleksji?

Każde spadanie ma swoje twarde dno a świat swój koniec, niektórzy twierdzą że żeńcy
już wyszli na żniwa, sierpień przecież ;)

246. Data: 2019-08-13 16:34:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 20:25:53 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> daje sie :]

Tacy powinni być geooznaczani na nawigacjach samochodowych wraz z ostrzeżeniami o ich
zblianiu się do nas, jak nieprzymierzając pedofile do rodzin z dziećmi poprzez alerty
RCB ;P

> nie wyklucza :] nno moze, do gwiazd nie poleca i na stowke znajda sie lepsi

> sorry, jak kula w plot :]

A kuluj sobie dowoli. Ale racjonalnie nie da się uznać za normalnego (spełniającego
normatyw naturalny rozmnażania przez dwupłciowość) osobnika który albo somatycznie
albo kulturowo ma mózg zaprogramowany na popęd do własnej płci.

Padłeś widzę ofiarą socjotechniki zwanej "subiektywizacji rzeczywistości" ;P

247. Data: 2019-08-13 16:59:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/08/2019 o 15:34, m...@g...com pisze:

> [...]
albo kulturowo ma mózg zaprogramowany na popęd do własnej płci.

> Padłeś widzę ofiarą socjotechniki zwanej "subiektywizacji rzeczywistości" ;P

moze i tak, kobiety sa lepsze do scalania obwodow scalonych, mezczyzni
lepsi za kierownica nawet jak sie gola i pija kawe, jednak sa, nie tylko
pewne malpy, w ramach II WS przybylo lesbijek, facetow nie bylo, moze o
to chodzi, sa zaby co zjadaja wlasne potomstwo utrzymujac wlasna
enklawe, ponoc mamy przeludnienie, nie mylic z umierajaca Europa, i
znowu mamy problem cywilizacyjny, tarcza czy na tarczy

--
gazebo

248. Data: 2019-08-13 17:21:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 16:59:05 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> enklawe, ponoc mamy przeludnienie, nie mylic z umierajaca Europa, i
> znowu mamy problem cywilizacyjny, tarcza czy na tarczy

Powrócmy więc do natury, gęstego owłosienia i wyciszenia. Slow and eco ;)

249. Data: 2019-08-13 18:45:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/08/2019 o 16:21, m...@g...com pisze:

> [...]
>>
> Powrócmy więc do natury, gęstego owłosienia i wyciszenia. Slow and eco ;)

i kowali od zebow :]

--
gazebo

250. Data: 2019-08-13 23:27:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-13 16:25, m...@g...com wrote:

> [...]
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

> Myślisz o demonach? Zapewne. Via mediumiści idei typu Sorosza

Niektórzy mówią, że to 'parchy', które wychodzą z międzywymiarowych
portali na Kaukazie.
Celem ich jest rozdupcenie naszej cywilizacji by nie przekształciła się
w typ:1.
https://www.youtube.com/watch?v=vT_6z-09vVc

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".