Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 13 Aug 2019 07:25:38 -0700 (PDT)
<5d3ec79e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3f56fa$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5d440475$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d488bf6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4ab777$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4b0933$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <qif1ib$fgn$1@dont-email.me>
<5d4b0d65$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <qif307$obq$2@dont-email.me>
<qif3jo$t59$1@dont-email.me> <5d4b1824$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5d4cb86e$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
From: m...@g...com

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 02:04:01 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
przebierańców, albo wysyłanych z warsiawki w teren dla odstresowania bojem na płatne
weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców zamówionych w agencjach pośrednictwa
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

> Ooo, takie, takie!
>
> //co do tych wiadomokto, to nie wiem czy to nie jest czasem, jednak
> inspiracja obcych?

Myślisz o demonach? Zapewne. Via mediumiści idei typu Sorosza