To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

361. Data: 2019-09-10 12:26:33

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.09.2019 o 06:29, j...@o...pl pisze:

> w takim razie mamy podobne zapatrywania, więc przestań już z tą głową:)

No nie wiem, przecie nadal nie zgadzasz się z faktami przedstawionymi
(nieoficjalnie) przez Radka.

> ja nie powiedziałem nie dla przebiegu rurociągu przez Polskę; wprost przeciwnie;
dawno napisałem dobitnie, że chcę, aby popłynął przez Polskę;
> a że ktoś nie zrozumiał, o co chodzi, to wyraz nieumiejętności czytania słów
> w kontekście przyjęcia dobrej woli wypowiedzi.

Ale pamiętasz kto wbrew interesom Polaków, nie, nie Polski a właśnie
Polaków się na to nie zgodził? Wszystko na zasadzie - " a na złość babci
odmrożę sobie uszy" - wersja łagodna.  Druga możliwość to realizacja
wytycznych, wiadomo skąd.

> to my, czy oni czerpali zyski z tuskowego braku uszczelnienia Vat-u?
> to na polskie, czy obcokrajowe przedsięwzięcia, były wyprowadzane
> z naszego kraju setki miliardów złotych?
> to obcokrajowcy posiadają u nich 80% procent gazet regionalnych,
> czy może obcokrajowcy, zwłaszcza Niemcy u nas?
> to może wszelkie główne portale internetowe: WP, Onet, Interia mają strukturę
> własnościową polską, czy obcokrajową, głownie niemiecką?
>
> my naprawdę nie mylimy kochany człowieku zachodniej "demokracji" z naszą,
> choć tylko połowicznie, na ten czas, prawdziwą.
>
> jacek

Rozkosznie, kraj rzekomo okradany na grube miliardy, a Ziobro przechwala
się przydybaniem lekarzyny który wziął butelkę koniaku i pudełko cygar
od pacjenta.. Gdzie te grube ryby od wcześniejszych przekrętów?  Sam
chyba przyznasz że to przynajmniej trochę dziwne?

Media, kto dzisiaj czyta gazety? A to naprawdę opiniotwórcze
dziennikarstwo w całości pod kontrolą 'państwa",. O ilu rzeczach muszę
się dowiadywać na zagranicznych serwisach informacyjnych.. W takiej
Anglii nie do pomyślenia żeby rząd dyktował BBC treści odezw jakie mają
wygłaszać do luda, tak więc nie mylmy demokracji zachodniej z tym co
panuje u nas.

362. Data: 2019-09-10 12:27:25

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.09.2019 o 06:46, j...@o...pl pisze:

> w Polsce, od PIS-u i mimo PIS-u chwalącego tylko siebie, jest to standadtem.

Ale co? Bo nawet nie wiem czy uważasz że w Kraju jest wolność, czy jej
brak.

> Tak, mamy najwięcej bogactw naturalnych w całej Europie, być może nawet więcej
> od całej kremlowskiej Rosji. Najwyższy czas spojrzeć, jak sam powiedziałeś,
> rze_cz_owo.
>
> jacek

Spojrzałem i widzę, z jednej strony dziwne zakończenie wszelakich
dyskusji o gazie z łupków, tak jakby zamach smoleński wyciszył całą
sprawę. Z drugiej strony - nie dalej jak wczoraj ekolodzy zablokowali
wejście do gdańskiego portu statkowi z węglem z Somalii. Oficjalnie
jesteśmy węglową potęgą a okazuje się że nawet węgiel  sprowadzamy z
końca świata.

363. Data: 2019-09-15 06:40:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 12:26:33 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> Polaków się na to nie zgodził? Wszystko na zasadzie - " a na złość babci
> odmrożę sobie uszy" - wersja łagodna.  Druga możliwość to realizacja

Nie, nie wiem kto, oświeć mnie jeśli to możliwe.

> [...]
> od pacjenta.. Gdzie te grube ryby od wcześniejszych przekrętów?  Sam
> chyba przyznasz że to przynajmniej trochę dziwne?

nie rzekomo, a prawdziwie Polska była okradana.
butelkę koniaku po operacji każdy każdemu darować może w dowód wdzięczności.
co do najgrubszych ryb to też wiadomo, że istniejące "prawo" nie dopuszcza
nawet takiej możliwości, żeby Tuska czy Komorowskiego, a nawet Wałęsę
postawić w stan oskarżenia.
co do grubych ryb jest bardzo podobnie, bo przecież nie zabiorą podstawczykowi
stojącemu pod budką z piwem, który podpisał sie pod jakimś dokumentem,
a miliony zgarnęli inni.

> Media, kto dzisiaj czyta gazety? A to naprawdę opiniotwórcze
> dziennikarstwo w całości pod kontrolą 'państwa",. O ilu rzeczach muszę
> się dowiadywać na zagranicznych serwisach informacyjnych..

tak, TVP jest pod kontrolą państwa; wszelkie inne główne media, w tym Polsat,
pod kontrolą stron nieprzychylnych naszemu Narodowi.
oczywiście, że mierzi mnie trochę ta PIS-owska bałwochwalskość, jednak przeżyję
jakoś, choć we wspaniałym humorze niekoniecznie.

> W takiej
> Anglii nie do pomyślenia żeby rząd dyktował BBC treści odezw jakie mają
> wygłaszać do luda, tak więc nie mylmy demokracji zachodniej z tym co
> panuje u nas.

proszę nie myl demokracji na zachodzie z naszą; u nas jej troszkę na ten czas
jest; na zachodzie, w niedawnych czasach też Anglii, demokracji nie uświadczysz.

jacek

364. Data: 2019-09-15 07:09:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 12:28:12 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Ale co? Bo nawet nie wiem czy uważasz że w Kraju jest wolność, czy jej
> brak.

jest wolność w POLSCE (caps lock sam się nacisnął), wyjmując takie przypadki
jak ukaranie profesora z Torunia za niepochwalanie LGBT, jak wmawianie, że to
Kościół jest najbardziej dotknięty pedofilią, choć fakty są zgoła inne,
jak wmawianie przez Onet i GW na przykład, że to Polacy w Anglii popełniają
najwięcej przestępstw, choć fakty są zgoła całkowicie inne.

> [...]
> wejście do gdańskiego portu statkowi z węglem z Somalii. Oficjalnie
> jesteśmy węglową potęgą a okazuje się że nawet węgiel  sprowadzamy z

pieprzysz waść Trybunie; o gazie z łupków to najpierw poczytaj.
o tych pseudo-ekologach lepiej mi nie pisz, skoro o wizycie zrzutów
nieczystości do Wisły nawet się nie zająknęli, a w tym czasie gaworzyli
sobie swobodnie, jaki to jest "ostracyzm" w społeczeństwie, które LGBT
nie traktuje jako obowiązującej ideologii;
jakby ktoś nie wiedział, że to tylko komuszo-liberalne postulaty,
zawsze oszukańcze.

jacek

365. Data: 2019-09-17 03:13:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-10 12:27, Trybun wrote:

> [...]
> wejście do gdańskiego portu statkowi z węglem z Somalii. Oficjalnie
> jesteśmy węglową potęgą a okazuje się że nawet węgiel  sprowadzamy z

Ale ten węgiel to dla Czech, to antracyt do wytopu stali.

//ten był dla Polski:
https://trojmiasto.tv/Do-gdanskiego-portu-wplywa-sta
tek-YUE-DIAN-z-rekordowa-iloscia-wegla-8091.html

366. Data: 2019-09-17 03:17:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-17 03:13, Izaura wrote:

> Ale ten węgiel to dla Czech, to antracyt do wytopu stali.
>
> //ten był dla Polski:
> https://trojmiasto.tv/Do-gdanskiego-portu-wplywa-sta
tek-YUE-DIAN-z-rekordowa-iloscia-wegla-8091.html

Wtedy to był węgiel energetyczny przeznaczony dla francuskich
elektrociepłowni w Polsce.

http://nettg.pl/news/120138/wegiel-kto-kupil-rekordo
wy-fracht-z-chinskiego-masowca

367. Data: 2019-09-17 03:32:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-08 10:30, Trybun wrote:

> I tu cały ambaras - tylko tak wycwaniona małpa może bezkarnie
> podporządkować sobie tłum ogłupionych tumanów.

Dokąd istnieje Kultura, to nie.
//i dlatego takie wycie.

368. Data: 2019-09-17 03:39:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-08 10:32, Trybun wrote:

> Niby Azjaci zdolniejsi i z większymi szansami na osiągnięcie postępu?
> Niestety, większość krajów Azji ma naleciałości kolonialne, a wiec
> zdolni są tylko do powielania błędów "białego człowieka". USA słynne są
> z liczby kształconych prawników, tymczasem normalny człowiek aby się
> skutecznie bronic przed "państwem" musi korzystać z ich usług. Czy to
> nie pospolite gonienie własnego ogona? Gdzie/do czego ludzkość z takim
> podejście chce dojść? Inżynier (S)Twórca - Bóg, na pewno stworzył nas na
> swoje podobieństwo?

To są chwilowe 'błędy i wypaczenia' :)
//korekta już przybywa z odcieczą
https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/polityka/wy
bory-prezydenckie-w-usa-2020

369. Data: 2019-09-17 03:44:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-08 10:35, Trybun wrote:
> [...]
TYKULTURA-PODSTAWY-TEORIA-KRYTYCZNA.html

> [...]
> społeczeństwem. To przede wszystkim oni dzielą społeczeństwo na
> podobieństwo owadów. Nic, absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie aby
> pedały i lesby mogły wchodzić w związki małżeńskie, tymczasem żadna
> władza nic nie zrobiła w tym kierunku. Nic nie stoi na przeszkodzie aby
> do Konstytucji wprowadzić zapis o trzeciej płci. A jeszcze wczoraj
> słyszałem słowa J. Kaczyńskiego "o godności Polaków," i jego walce o tą
> godność...  Ty Jarek przestań walczyć i o tym gadać a wreszcie coś
> pożytecznego zrób dla Polaków, aby przestali wychodzić protestować  na

To przecież nie po to wzbierali całą te fale, przez lata, żeby ją teraz
rozładowac.

//gdyby chcieli, to mogli by zakazać tego w dwa dni.

370. Data: 2019-09-17 03:51:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-08 10:35, Trybun wrote:

> Wolałbym aby Korwin i warunkowo Żółtek wprowadzali swoje postulaty bez
> udziału PiSu.

Jak się Bruksela bedzie za bardzo upominać o te 'bajońskie sumy' za
kwoty CO2, to niewykluczone, że pokażą jej 'gest Kozakiewicza'.

//mozna sie powołać na protokół brytyjski
https://pl.wikipedia.org/wiki/Protok%C3%B3%C5%82_bry
tyjski

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".