Re: Tort dla alergika - pilnie poszukiwany

Data: 2001-02-16 12:33:32
Temat: Re: Tort dla alergika - pilnie poszukiwany
Od: "Anna Dulny" <a...@t...pl>

Pytalam doswiadczona wegetarianke i powiedziala mi ze nie ma takiego masla
roslinnego, do ktorego nie dodaje sie mleka. Wiec dla bezmlecznych raczej
nie moze byc maslo roslinne.

Pozdrawiam cala grupe - czytam Was od jakiegos miesiaca i juz wiele Wam
zawdzieczam.
AD
Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...