Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci? Re: Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?

« poprzedni post następny post »
Received: by 10.49.87.1 with SMTP id t1mr1753816qez.41.1353874611958; Sun, 25 Nov
2012 12:16:51 -0800 (PST)
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.49.87.1 with SMTP id t1mr1753816qez.41.1353874611958; Sun, 25 Nov
2012 12:16:51 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
i9no10452600qap.0!news-out.google.com!gf5ni18294445qab.0!nntp.google.com!i9no10
452595qap.0!postnews.google.com!a6g2000vbl.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 25 Nov 2012 12:16:51 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: a6g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=178.182.115.172;
posting-account=oxm6WwoAAABbNq-FrLxteMJGewUj6LHu
NNTP-Posting-Host: 178.182.115.172
References: <3...@e...googlegroups.com>
<0...@l...googlegroups.com>
<1...@4...net>
<3...@w...googlegroups.com>
<1fpthbbs7et5w$.m73yrkx83yob.dlg@40tude.net>
<0...@f...googlegroups.com>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Android 4.0.4; Linux; Opera Mobi/ADR-1210241511)
Presto/2.11.355 Version/12.10,gzip(gfe)
Message-ID: <8...@a...googlegroups.com>
Subject: Re: Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?
From: ???????????? <r...@g...com>
Injection-Date: Sun, 25 Nov 2012 20:16:51 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:646673
Ukryj nagłówki

On 25 Lis, 20:33, ???????????? <r...@g...com> wrote:
> On 25 Lis, 19:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Dnia Sun, 25 Nov 2012 10:09:05 -0800 (PST), ???????????? napisa (a):
>
> > > On 25 Lis, 18:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> > >> Dnia Sun, 25 Nov 2012 06:26:10 -0800 (PST), ???????????? napisa (a):
>
> > >>> Brud ycia jest na tyle warto ciowy e oczyszcza z mit w i
> > >>> ideologii, daje brud ycia mo liwo zmiany i to jest pozytywne w
> > >>> Germinalu Zoli- BRUD YCIA.
>
> > >> Podobna jest rola wojny. Nihil novi.
> > >> --
> > >> XL Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> > >> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
> > >> (by XL)
>
> > > Wojna to w r d tych prostych ludzi si toczy a o kawa ek chleba,
> > > zreszt u nas te przecie powsta c w ch opi cigali po lasach, bo
> > > mia buty.
>
> > O wojnie m wo , nie o bijatyce czy walce o przetrwanie.
>
> > >   Tu jest ten paradoks ojczy niany- czyli niedostrzega si
> > > rzeczywisto ci bo polacy s wspaniali i taki polak celuje w zaborc ,
> > > a tu go buraki przez eb motyk , bo ma buty. Tak jakby rzeczywisto
> > > kpi a z mitologii i wdziera si w najlepszych momentach.
> > >  I trzeba by o spojrze tej wojnie o chleb w oczy , aby mo na by o
> > > zmieni te warunki, a nie tworzy polk w wspania ych, bo si zaprzecza
> > > rzeczywisto ci.
>
> > >  Rozumiem e w ramach tradycji b dziesz chodzi a boso, no bo buty to
> > > by luksus, ludzie pro ci chodzili boso.
>
> > Ale chodz boso. Ko o domu, po mojej czystej trawie i moim czystym piachu.
> > No bo nie w mie cie, gdzie ca kiem nietradycyjnie mn stwo szkie le y,
> > tudzie ma o tradycyjnego smaru z samochodowych silnik w.
> > --
> > XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> > takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
> >  (by XL)
>
> Teraz masz jeszcze asfalt, kiedyś zasuwałabyś po błocie i kamieniach.
> Nie było strzyżonych trawników, tylko badyle. Rano o 4 pobudka i w
> pole,-
> -; może dzień dobry będzie i panoczek chleba dla dziesięciora dzieci
> da, było siedemastu jak ksiądz mówi, ale kto by to policzył i tak
> mądra jestem, bo do dziesięciu umiem liczyć.
>  I byś tak pole , w tej porze obecnie, na boso orała z resztą wsi,
> pokryta szmatami , które masz obecnie pod zlewozmywakiem,-; jaki to
> dobry panoczek, takie pikne szmaty dał, oj dobrego momy panoczka , oj
> dobrego
> . No Ikselcia już się rozmażyłem za tradycją, tak piknie było :/

Tak więc Ikselcia piknie, oj piknie było i tak człowiek stoi i patrzy
na tą chołote wyjącą o tradycje i się zastanawia, co im w główce
zrobili, że tak powrotu tradycji chcą, czyli zapleśniałych nor i
głodu?
Ale oni nie widzą nor, i zieleni na twarzach przodków, tylko widzą
się wszyscy elitą/ nie inteligencja/.
Bo to mentalność niewolnika, czyli myślą kategorią niewoli, niewola
to ich behawioralnie ukształtowowana psychika.

Ktoś zawsze musi być w niewoli, więc śnią że są panoczkami, czyli
teraz oni na przekór głodującym żrą do rozpuku.


Taka jest prawidłowość, że im lud głodniejszy, tym panoczki w szał
żeru wpadali i już bebechy skręcali ale żarli, żarli celowo, żarli
przeciw ludowi, bo tam głód.

Im robotnik, chłop bosy, tym panoczki bardziej obute, im chłop smaku
buta na nodze nie znał, tym więcej buty szorował panoczkom, panoczek w
błoto wlazł, jakby celowo wlazł, bo chłop bosy i będzie buta znał
czyszcząc.

I taki inteligent stał i się patrzył , lud zielony z głodu, elita
żarta do rozpuku, chora z przeżarcia, bo lud chory z głodu.

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
25.11 Paulinka
25.11 ????????????
25.11 Paulinka
25.11 ????????????
25.11 Ikselka
26.11 ????????????
26.11 ????????????
26.11 ????????????
26.11 ????????????
26.11 Jakub A. Krzewicki
26.11 ????????????
27.11 Ikselka
27.11 Ikselka
27.11 Ikselka
27.11 Ikselka
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6