Trawienie i przyswajanie mleka UHT

11. Data: 2016-06-08 21:22:36

Temat: Re: Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jun 2016 18:36:15 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Do ciasta na faworki nie dajesz żadnej hemi.

Masz rację, ciasto na faworki się starannie wyrabia, po czym wielokrotnie
mocno "bije" i rzuca o blat, aby wtłoczyć powietrze - wtedy podczas jego
smażenia powstają piękne pęcherze.
Ja mam na to lepszy patent, nie taki gwałtowny - po prostu wielokrotnie
składam ciasto podczas wałkowania.

12. Data: 2016-06-08 21:22:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jun 2016 18:37:53 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Pewnie pomyliłaś z glutenem.

Z niczym nie pomyliłam.

13. Data: 2016-06-08 21:31:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie pomyliłaś z glutenem.

Pomyliłaś z celiakią.

14. Data: 2016-06-09 18:56:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, ciasto na faworki się starannie wyrabia, po czym wielokrotnie
> mocno "bije" i rzuca o blat, aby wtłoczyć powietrze - wtedy podczas jego
> smażenia powstają piękne pęcherze.

Ja tam się nad sobą tak nie znęcam. Wyrabiam byle jak, ze świeżyh jaj (nie z
gotowanyh) , byle szybko, a i tak w trakcie smażenia rosną. Nie wiam
dlaczego , pewnie na tej samej zasadzie na jakiej rośnie karpatka, pszecież
też bez proszku i hemi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2016-06-10 01:33:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2016 18:56:58 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Ja tam się nad sobą tak nie znęcam. Wyrabiam byle jak, ze świeżyh jaj (nie z
> gotowanyh) ,

Ja robię na samych żółtkach.

> byle szybko, a i tak w trakcie smażenia rosną. Nie wiam
> dlaczego , pewnie na tej samej zasadzie na jakiej rośnie karpatka, pszecież
> też bez proszku i hemi.

No nie, karpatka to ciasto parzone.

Creme au violette
Jak walczyć ze strachem?