Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz

Data: 2002-05-27 13:13:28
Temat: Re: Trochę OT-:) ale nie koniecznie:) - Wczasy odchudzające - Karpacz
Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl>

> [...]
> że składniki mineralne są dużo mniej przyswajalne niż pochodzące
> bezpośrednio z jedzenia, więc nie dość że nie przyniosą korzyści
> będą niszczyć narządy, w któych się będą kumulować.
> To samo jest z tabletkami, witaminami w proszkach itp.
> Gdyby "koktajl" i parę podobnych preparatów wystarczyło
> do zdrowego życia, pomyśl czy warto by się normalnie odżywiać.
> Czy jesteś zwolenniczką teorii że jedzenie można zastąpić
> tabletkami? I że kiedyś przyjdą czasy że przestaniemy
> się odżywiać i wystarczy jedna dobrze skomponowana tabletka?
> I miną wszystkie choroby wynikające z niedoborów:-)

Asiu, a tko i kiedy powiedzial, ze herbalife zastpuje jedzenie?
Ja z cala pewnoscia czegos takiego nie powiedzialam i na pewno nigdy nie
powiem:))
Koktajl i inne produkty stosuje sie w trzech kierunkach....schudniecia,
przytycia lub utrzmania dobrej formy .
Chodzi nie o to aby przejsc na zywienie "pigulka" ale o to aby "pigulka "
uzupelnic niedobory wynikajace ze: skazenia srodowiska, przetworstwa
zywnosc, chemizacji, barwienia i wielu innych elementow ktore wchodza w
sklad wspolczesnego przemyslu produkujacego zywnosc. Czy sadzisz ze 30 lat
temu HL i inne firmy suplementacyjne mialy by co robic na runkach gdzie jest
zdrowa zywnosc? sadze, ze t w tym sie ze mna zgodzisz , ze jednak niedobory
wynikajace z niewlasciwej diety moga spowodowac rozne schorzenia i , ze
zgodzisz sie ze mna ze jednak suplementy sa niezbedne....przeciez podajemy
dzieciom witaminy, wibowicik, czy nne kropelki,gdyby bylo tak jak mowisz,
wystarczylo by dziecku dac kasze, zupke i owoce a dzieci niech sobie zdrowo
rosna....:)) jednak jest inaczej i nie jest ani moj ani firm
suplementacyjnych wymysl...gdyby bylo tak jak powinno byc to liczba otylych
osob i osob chorych z powodu nadwagi czy otylosci nie bylaby tak
zastraszajaca.....a jednak jest, i nie przeszkadza w tym to ze sa cale
rzesze dietetykow ( czesto samych bardzo otylych )

> Gratuluję ;-(
> A na poważnie: gratuluję finansów.

W brew pozorom ten sposob odzywiania jest wrecz tanszy niz "normalny " wraz
z programem HL zminiaja sie nawyki zywieniowe, nie kupuje sie juz zapychaczy
typu chipsy czy inne tego typu przeszkadzajki:)) , znieniasz rowniez
samoswiadomosc dotyczaca potrzeb zywieniowych..... nie kupje sie tyle miesa,
tluszczu czy bialego pieczywa..
Ale oczywiscie jest to kwestia indywidualne i daleka jestem od stanu
"nawiedzenia" kazdy robi co mu sie podoba:)))
Natomiast prawda jest to, ze jak schudlam tyle to musialam zmienic cala
garderobe:)) a to juz byl wydatek...oj byl....:)))

> Że schudnięcie może ratować zdrowie to wierzę, właśnie nad tym pracujemy.
> Ale nie twierdź z "całą odpowiedzialnością" że sztuczne preparaty
> (zresztą co śmieszniejsze te same co w sklepach z odżywkami
> tylko za wiele większe pieniądze) nie szkodzą. Dla mnie autorytet
> sprawdzonych
> specjalistów jest jednak większy niż laików.

Nadal twierdze, Z CALA ODPOWIEDZIALNOSCIA ZA WLASNE SLOWA - ze te preparaty
sa skuteczne, nie wchodze w zakres kompetencji lekarzy ,, ja po prostu sie
inaczej odzywiam i wiem jak sie z tym czuje:)) wiec moja odpowiedzialnosc
moze byc pelna:)))
Musisz wiedziec,ze produkty HL sa w 100 % produktami naturalnymi ( kazdy
posiada stosowny certyfikat ) i nie chodzi tu o to co producent pisze na
etykiecie...te sprawy reguluja prawa miedzynarodowe ( prawo etykiety i prawo
rownowagi skladnikow ) wiec o to jestem spokojna:)) po prostu uzyta tu
zostala wysoka technologia skierowana w celu uzyskania z naturalnych
produktow samych pozytywnych skladnikow:))
Jeszcze jedno;) - z cala pewnoscia nie znajdziesz takich samych produktow w
sklepach z odzywkami z tej prostej przyczyny, ze HL jako pierwsza na swiecie
firma opracowala system dozywiania komorkowego i to jest chronione wieloma
patentami:)))

Ja tez opieram sie na roznych autorytetach, kazdy ma prawo do wlasnych, nie
kwestionuje Twojego prawa do wlasnego zdania - ale zastanow sie prosze,
jakze czesto wlasne lekarze ( im powinnismy ufac ) wprowadzaja nas w blad i
czesto zmiast pomagac szkodza:)) - Naturalnie nie wszyscy i nie zawsze:)))
Nie roszecze sobie w koncu pretensji do bycia czyimkolwiek autorytetem ale
po prostu pisze o tym co wiem na pewno ( i moja wiedza nie wynika wylacznie
ze szkolen HL :)))

> Ilu z nich rezygnuje z przypływem informacji od nie zaangażowanych
> w sprzedarz ludzi? Czy nas także wliczono w tę liczbę?
> 90% Polaków to katolicy ;-))
Te liczby dotycza osob ktore sa w kartotekach dystrybutorow jako STALI
KLIENCI
nie sa tu wliczone osoby , ktore jednorazowo zakupily produkty

o pisze:))
> O jakich efektach piszesz, skoro mówisz że dalej stosujesz? Efekt ten
> polega na powrocie masy wraz z początkiem normalnego
> zbilansowanego jedzenia..

Asiu.... teraz jestem na programie utrzemania wagi ale nie o to tu chodzi:))
Ja sie swiadomie decyduje na stosowanie suplemtow przez reszte swojego
zycia, natomist mam na mysli osoby, ktore przestaly je stosowac po
osiagnieciu swoich celow... znam wiele takich osob i zareczam Ci ze efekt
JOJO u nich nie wystepuje z jednej prostej przyczyny: otoz, proces
odchudzania produktami HL nastepuje w skutek dozywienia komorkowego - jesli
nastepuje dozywienie nie moze wystapic efekt JOJO gdyz jest on wynikiem
"restrykcyjnego" odchudzania opartego na obnizeniu spozywanych kalorii a tym
samym na spowolnieniu metabolizmu:))

Pzdrawiam
Dorota