Re: Truskawki

Data: 2000-08-20 07:42:56
Temat: Re: Truskawki
Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hii7k$4tb$...@f...man.torun.pl...
> Użytkownik Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:8hgs67$u82$...@d...mimuw.edu.pl...

> A jaka jest dokladnie roznica miedzy napchaniem, a najedzeniem? Pytam z
> autentycznej ciekawosci, czy ktos sie podejmie definicji.

Już niejednokrotnie na ten temat pisał ale pragnę Ci jeszcze raz przypomnieć .
Tłuszcz jaki spożywamy bezpośrednio syci nasz organizm i nie jesteśmy głodni.
Białko w nadmiarze i tu tkwi wielki błąd Polscy zjadają zbyt dużo białka
wątroba zamienia to białko na węglowodany , które z kolei są zamieniane na
tłuszcz to jest właśnie tłuszcz który się odkłada.
Nasz organizm węglowodany zamienia na tłuszcz. Wyobraż sobie ile ty musisz
zjeść węglowodanów by uzyskać odpowiednia ilość tłuszczu. Ty na przykład zjesz
3 pełne miski a mnie wystarczy masełko na talerzyku. Tylko i wyłącznie tłuszcz
zaspokoi głód. Ja jadam tylko dwa razy dziennie. I nie mogę patrzeć na
jedzenie wogóle mnie nieciągnie do jedzenia.
Zaznaczam poprzednio nim postanowiłem przejść na żywienie optymalne jadłem
normalnie tak jak każdy z Was i ciągle byłem głodny i nienasycony. Czy wiesz
ile posiada węglowodanów jedna bułka 100gramowa otóż wiedz około 56gram
węglowodanów tyle samo co tabliczka czekolady gorzkiej. Czekolada ma nawet
przewagę nad bułką taką , że w bułce jest tylko 1,5 grama tłuszczu a w
czekoladzie około 31gram tluszczu. Dlatego tabliczką czekolady szybciej
zaspokoisz głód i na dłużej Ci to wystarczy. Morgano
> Jader
>
> p.s. A ja sie wczoraj napchalem dwoma czubatymi talezami, na ktorych bylo w
> sumie ponad 1 kg truskawek. I czulem sie nawet najedzony :)

Nikt nie zabrania jedzenia truskawek sezonowo tylko trzeba wiedzieć ile B-T-W
jest w 100gramach 0,7 - 0,4 - 7,2 kcal 29 Jeżeli zjadłeś kilogram truskawek t
wprowadziłeś do swego organizmu 7 gram białka 4 gramy tłuszczu oraz 72 gramy
węglowodanów. I tu na tym przykładzie wyraźnie Ci pokazałem jaki popełniasz
błąd żywieniowy. Twoja norma dzienna na węglowodany wynosi tylko około
80gram. I tak można by przykłady mnożyć i mnożyć. Może trochę zapokoiłem Twoją
ciekawość. Ja osobiście jestem bardziej biegły w kuchni niż przy komputerze no
trudno wszystkie naraz się nie można nauczyć. Morgano