Trzecia noga?

351. Data: 2013-07-20 23:19:37

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:ksesir$blj$2@news.icm.edu.pl...

> Znów autopsja, Chironie?

Zła czarownica medea- tak było uczciwiej...Feniks z popiołów jakoś mało mi
się z Tobą kojarzy.
:D~

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

352. Data: 2013-07-20 23:20:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 21:08:30 +0200, Chiron napisał(a):

> Ile czasu potrzeba, żeby (nawet niecelowo) spotkać się z kochanką- i
> tłumaczyć jej, dlaczego teraz nie mogą razem wyjść z tego sklepu? Jest też
> opcja, że ona pracuje w tym sklepie- i wpadł do niej na zaplecze-

..i zupełniealetozupełnie nie mógł namierzyć tej przyprawy ;-PPP

--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

353. Data: 2013-07-20 23:20:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 23:12, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No ale przecież możesz połączyć jedno z drugim. Jak napiszesz np, że
> jestem wspaniały- to będzie i prawdziwie, i miło

'jestem wspaniały'

cytatycznie prawdziwie i miło

354. Data: 2013-07-20 23:21:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:16, Chiron pisze:

> Ciekawe. Myślisz, że oni też, i dlatego wolą wyrzucać do parkingowych?

Myślę, że na/przy/niedaleko parkingu czasem naprodukuje się śmieci,
których nie warto wozić do domu.

Ewa

355. Data: 2013-07-20 23:22:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:14, Chiron pisze:

> No i co ja tam wtedy zauważyłem?

Wystarczy mi, że też to samo co Iksi.

Ewa

356. Data: 2013-07-20 23:25:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skup się.

Skwerku?!

357. Data: 2013-07-20 23:26:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 21:18:25 +0200, Ghost napisał(a):

> Chcialbys komus zniszczyc zycie w realu, prawda? Krynico dobroci.

Niby jak Chiron miałby? - jesli coś jest na rzeczy, to nikt inny poza
zainteresowanym nie będzie winien "zniszczenia".

358. Data: 2013-07-20 23:26:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:19, Chiron pisze:

> Zła czarownica medea- tak było uczciwiej...Feniks z popiołów jakoś mało
> mi się z Tobą kojarzy.
> :D~

A dlaczemuż to? Zbyt dobry? Zbyt wrażliwy? Zbyt piękny? ;-P

Ewa

359. Data: 2013-07-20 23:27:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 21:27:17 +0200, Ghost napisał(a):

> Przeciez nie doceniam, jeno nazywam intencyje.

Bo lepiej żeby nic na jaw nie wyszło, kiedy jedna strona TRWA w
nieświadomosci, wtedy jest ZYCIE.
3-/

360. Data: 2013-07-20 23:29:36

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy mi, że też to samo co Iksi.

Co byś postawiła na to, że tak było?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez