Trzecia noga?

501. Data: 2013-07-23 09:15:19

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-23 08:48, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> W tym problem. Jesteś wielka- Ewa chce Cię zjeść

Smacznego.
Jak poprosisz, może nawet się podzieli.

502. Data: 2013-07-23 09:38:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Dziwne

tak myslalem, ale madea zrobila za ciebie tchorzu :p

503. Data: 2013-07-23 09:39:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewo: naprawdę TYLKO to znalazłaś?

Wystarczy, wszystko jak na dloni i jednoznacznie. Chocbys sie zesral nie
przemanipulujesz.

504. Data: 2013-07-23 09:41:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tak, jestem chory z nienawisci bo ty jestes antysemita.

505. Data: 2013-07-23 09:48:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

pg

> Prawo Godwina, Izka. Koniec z tobą
> :-)

Kogo jest stac powiedziec o kims "koniec z Toba" bo napisal, ze Hitler byl
zly? No do ku...wy nedzy kim trzeba byc by za krytyke Hitleryzmu ferowac
wyrok: "koniec z toba"? Kim ty kuzwa jestes? Jak nic wychodzi, ze jeba...ym
neofaszysta.

506. Data: 2013-07-23 09:48:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> a to takie proste: zmianę świata NALEŻY zacząć od siebie samego. A tego
> ani ty, ani twój koherent ghostek ni w ząb nie rozumiecie.

Na szczescie ty rozumiesz.

507. Data: 2013-07-23 09:51:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostrzegasz to, co możesz ze swojego poziomu szamba. Mając oczy zalane
> fekaliami- widzisz tylko z takiej perspektywy, niestety

Nie chuchaj tak tymi fekaliami, nie kazdy przyzwyczajony. Tylko dla ciebie
kazdy poziom, to poziom szamba. Nie wszyscy zyja antysemityzmem.

508. Data: 2013-07-23 09:51:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> tak czy śmiak coś nie tego.

ewidentnie

509. Data: 2013-07-23 10:30:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 08:18, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-22 23:35, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ja wiem! Ja wiem!!
> To byli niePrawdziwi Szwedzi.

W ogródku u Kwaśniewskiej? Taak, to oni na pewno kradli wodę!

Ewa

510. Data: 2013-07-23 10:35:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 07:53, Chiron pisze:

> Ewo: naprawdę TYLKO to znalazłaś?

Słuchaj, mnie nie zależy na rozgrzebywaniu tego i rozsądzaniu, kto ma
rację. Wątek zacytowałam (wątek z tytułem "test" performerka z
31.03.2011), teraz sobie każdy potencjalnie zainteresowany bez problemu
znajdzie, o czym tu rozprawiamy (bo nie każdy musi pamiętać) i sam oceni.
Dziękuję za rozmowę.

Ewa

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez