Trzecia noga?

511. Data: 2013-07-23 10:37:57

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 09:48, Ghost pisze:

> Kogo jest stac powiedziec o kims "koniec z Toba" bo napisal, ze Hitler
> byl zly? No do ku...wy nedzy kim trzeba byc by za krytyke Hitleryzmu
> ferowac wyrok: "koniec z toba"? Kim ty kuzwa jestes? Jak nic wychodzi,
> ze jeba...ym neofaszysta.

Ciekawe, dlaczego tak nie wojowałeś z cbnetem? Może tylko tego nie
pamiętam, a może trudniejszym był przeciwnikiem? Hm...

Ewa

512. Data: 2013-07-23 11:39:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

pg

> [...]
> zly? No do ku...wy nedzy kim trzeba byc by za krytyke Hitleryzmu ferowac
> wyrok: "koniec z toba"? Kim ty kuzwa jestes? Jak nic wychodzi, ze

No co za debil? Napisałem- doskonale to wiesz, przerabialiśmy już to-
że_Iza_powołała_się_na_Hitlera_więc_wyczerpała_prawo
_Godwina. Koniec z Tobą-
w sensie: przegrałaś dyskusję. No nie- zero kompletne, zaraz znów coś będzie
wymyślał i projektował, a potem twierdził, że to ja tak twierdziłem. Ghost-
idziesz na miesiąc do KF.
PLONK!

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

513. Data: 2013-07-23 12:03:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 17:39:03 +0200, *Izunia* napisał(a):

> hm, zobaczymy czy twoje domniemania
> potwierdzi ghost.

Po tych kłamstwach/manipulacjach, których juz użył w swoich
wypowiedziach, nie interesuje mnie, co jeszcze napisze.

> ale na zdrowy ład jeśli w silniku
> wypracuje się olej nikt auta z tego powodu
> nie wyprowadza na szrot.
> wszystko można w jakimś stopniu naprawić
> antysemityzm też, tylko trzeba chcieć.

Jak ze wszystkim - chęć jest podstawą.
Na początku trzeba po prostu w każdym
zobaczyć człowieka...

> [...]
> i z perspektywy zasięgu nazistowskiej hegemoni jaka zafundował
> milionom dzieci, trudno w nim dopatrzeć się tego wszawego dobra.

Oczywiście. Tyle tylko, że tu nie o Hitlerze była mowa/pseudo'rozmowa'.
I nie o holokauście, tylko o Chironie.
Przyrównując Chirona do Hitlera, Ghost pogrążył się, i przekreślił
w moich oczach jako rozmówca. To jest dno dna. Jeśli ktoś tego nie jest
w stanie zrozumieć, i zauważyć, co tu się wydarzyło, to trudno.
Podobnie jest z wmawianiem mi widzenia dobra w holokauście - to
kolejne dno, i żałosna próba wmanipulowania mnie w przyjęcie postawy
'anty Chiron'.

Nie, nie zgadzam się z Chironem we wszystkim, mamy odmienne spojrzenie
na wiele tematów, w niektórch przypadkach jest ono skrajnie różne,
o czym już zresztą pisałam, ale ani presja grupowa, ani ogólna
(z małymi wyjątkami) niechęć względem Chirona, nie są w stanie
pozbawić mnie wiary w Jego wewnętrzne dobro. Taka to ze mnie
'konformistka', stająca pod wiatr.
Ale ja to w ogóle dziwna jestem. Przeciwniczka kary śmierci, 'freak'
totalny, co już nie raz tutaj próbowano mi uświadomić.

M.

514. Data: 2013-07-23 12:04:15

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 10:37:57 +0200, FEniks napisał(a):

> Ciekawe, dlaczego tak nie wojowałeś z cbnetem? Może tylko tego nie
> pamiętam, a może trudniejszym był przeciwnikiem? Hm...

Zapewne miał Go w KFie ;)

M.

515. Data: 2013-07-23 12:11:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 12:04, Fragile pisze:

> Zapewne miał Go w KFie ;)

Taaa, to bardzo wygodne byłoby rozwiązanie.

Ewa

516. Data: 2013-07-23 12:14:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 11:39, Chiron pisze:

> No co za debil? Napisałem- doskonale to wiesz, przerabialiśmy już to-
> że_Iza_powołała_się_na_Hitlera_więc_wyczerpała_prawo
_Godwina.

To nie ten przypadek. Iza tylko odniosła się do czyjegoś powołania.

Ewa

517. Data: 2013-07-23 12:14:13

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 12:03, Fragile pisze:

> [...]
> Ale ja to w ogóle dziwna jestem. Przeciwniczka kary śmierci, 'freak'
> totalny, co już nie raz tutaj próbowano mi uświadomić.

ja się jednak niezbyt dokladnie
wczytuje w wasze szarapanki za jaja
i chyba czas znów zrobić sobie wolne
mam dość

--
http://tnij.org/xbiy

518. Data: 2013-07-23 12:14:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchaj, mnie nie zależy na rozgrzebywaniu tego i rozsądzaniu, kto ma
> rację. Wątek zacytowałam (wątek z tytułem "test" performerka z
> 31.03.2011), teraz sobie każdy potencjalnie zainteresowany bez problemu
> znajdzie, o czym tu rozprawiamy (bo nie każdy musi pamiętać) i sam oceni.
> Dziękuję za rozmowę.
Dziękuję również. Tu masz po kolei- nawet- (podkreślę NAWET) odejmując te
wszystkie smilki- świadczące IMO wyraźnie o żartobliwym (moim) podejściu-
zwróć może też proszę uwagę na ostatnie tu cytowane zdanie.
Nie mam możliwości wpłynąć ani na Twoją- ani na czyjąkolwiek opinię. To
niewykonalne. Pytanie- na_które_nie_oczekuję_odpowiedzi: DLACZEGO tak się
upierasz przy narzuconej przez Izę interpretacji i wyciągnęłaś to po takim
czasie? Jakie_miałaś_prawdziwe_intencje? Zadaję je- bo mam nadzieję, że sama
sobie zechcesz odpowiedzieć

519. Data: 2013-07-23 12:23:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-23 12:14, Chiron pisze:

> Dziękuję również. Tu masz po kolei- nawet- (podkreślę NAWET) odejmując
> te wszystkie smilki- świadczące IMO wyraźnie o żartobliwym (moim)

Słuchaj, a co właściwie zacytowałeś, czego ja bym wcześniej nie
zacytowała? A smilki, cóż - może zapoznaj się z ich znaczeniem, zanim
zaczniesz używać.

> [...]
> niewykonalne. Pytanie- na_które_nie_oczekuję_odpowiedzi: DLACZEGO tak
> się upierasz przy narzuconej przez Izę interpretacji i wyciągnęłaś to po

Nie przejmuję żadnej interpretacji Izy. To MOJA interpretacja - że
potrafisz widzieć coś, czego nie ma tam, gdzie tego nie ma - i myślę, że
taka MOJA interpretacja jasno wynika z cytowanego wątku, jeśli ktoś go
uważnie przeczyta.

> Jakie_miałaś_prawdziwe_intencje?

Chciałam Ci dokopać, to pewne. :)

Ewa

520. Data: 2013-07-23 12:29:03

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Jul 2013 12:14:13 +0200, *Izunia* napisał(a):

pg

> ja się jednak niezbyt dokladnie
> wczytuje w wasze szarapanki za jaja
> i chyba czas znów zrobić sobie wolne
> mam dość

Ja tym bardziej. Jestem tym bardzo zmęczona,
i wypalona.
Wszystko ma swoje granice, w tym i moja
tolerancja czytania kłamstw na mój temat,
oraz bycia pionkiem w cudzych rozgrywkach.

M.

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez