Re: Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy

Data: 2003-09-17 11:31:17
Temat: Re: Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>

czarnyjanek w wiadomości news:bk9em9$ac4$1@news.onet.pl pisze:

> Tomaszowi już zwracali inni optymalni ze nie jest na diecie
> optymalnej

Lepiej: Tomasz sam napisal (10.05.2003, grupa dieta.optymalna), ze nie jest
na diecie optymalnej:

"Rok temu, za wzgledu na czeste arytmie serca przeszedlem na diete
niskoweglowodanowa. Pisze niskoweglowodanowa a nie DO swiadomie gdyz to co
dla jednego jest DO dla innych jest herezja itp.
Dla jasnosci podam ze przez ostatni rok jadlem srednio dziennie:
60 g bialka, 200 g tluszczu i 70 g weglowodanow
Mam 182 cm wzrostu a waze od roku niezmiennie 66 kg."

I faktycznie arytmii nie wyleczyl, tylko zamienil jedna na druga:

"Juz po tygodniu nastapila radykalna poprawa stanu zdrowia i tamten rodzaj
arytmii do dzisiejszego dnia nie wystapil. Byl to stan który nasilal sie
przy probie polozenia sie spac a poprawial sie podczas ruchu. Bywalo ze
kladlem sie spac zdrowy a budzilem sie o 3 w nocy z silna arytmia,
ustepowala najczesciej po cwiczeniach fizycznych. Po kilku miesiacach
nowego sposobu odzywiania sie pojawil sie inny rodzaj arytmii.
Pojawia sie czesto po wysilku fizycznym lub stresie a zanika przy relaksie i
wypoczynku. Kojarzylem to z niedoborem magnezu lub potasu. Ostatnio stan
takiej arytmii pojawia sie prawie codziennie pomimo regularnego przyjmowania
Asparginu ."

Natomiast 3.06.2003 napisal na pl.sci.medycyna:
"Od okolo 2 miesiecy mam arytmie serca.
Po roznych badaniach okazalo sie ze wszystkie wyniki badania krwi są
swietne, jedynym zlym wynikiem jest EKG.
Kardiolog przepisal mi Biosotal.
Po zazyciu dwuch tabletek arytmia ustala. (...)"

Tomku, czy mozesz wyjasnic rozbieznosci miedzy tym, co piszesz na tej
grupie, a swoimi wczesniejszymi postami na dieta.optymalna i
pl.sci.medycyna?