Re: Tusk chce krwawych zamieszek

1. Data: 2018-08-05 12:40:18

Temat: Re: Tusk chce krwawych zamieszek
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tusk chce krwawych zamieszek
>
> Nie ulega już najmniejszej wątpliwości, że obecna rządząca ekipa i
> wspierające ją media w obliczu nadchodzącej utraty władzy dążą do
> wywołania w Polsce wielkich krwawych zamieszek.
>
> https://wzzw.wordpress.com/2013/08/16/tusk-chce-krwa
wych-zamieszek/

Nie byłam w linku, ale pszypomniała mi się pewna teoria dawno zasłyszana,
że okrucienstwo, wojna itp są zaraźliwe.
Zasłyszałam to około okresu gdy ogżebywano katyńskie groby.
Podbno dlatego akcji nie skończono.
Ktoś odgżebał te zarazki?
I czy są takie zarazki?
Bakterie? Wirusy?
Jak zaraźliwe?
Słyszałam też , że sadyzm i masohizm są zaraźliwe.
Z tego punktu widzenia karanie powinno się zamienić na leczenie,
a pszy braku wynalezionego lekarstwa na dany paragraf
kara odizolowana wydaje się być logicznym leczeniem,
identycznym prawie z leczeniem zahowawczym.
Wydaje się więc to humanitarne.

Słyszałm też , że zarażliwe mogą być zwłaszcza pszedmioty drewniane
codziennego użytku.
Czy to prawda, czy banialuki?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)