Re: Twardziej!

Data: 2004-08-26 20:52:55
Temat: Re: Twardziej!
Od: "Jacek" <j...@w...pl>

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cglgh9$5bd$1@inews.gazeta.pl...
> Och zapomniałem, ze Ty przecież lepiej niż ja sam wiesz, jakim człowiekiem
> jestem ....Podobny mechanizm rozumowania stosujesz zresztą w naszej
> dyskusji-wiesz o pewnych zaistniałych faktach lepiej niż nasz bohater
który
> o nich opowiada...

Wiem co czuję gdy piszesz do mnie chłopie.

> A miej sobie. Nie wiem tylko czy zdajesz sobie sprawę, iż mówiąc, ze wiesz
> moich intencjach lepiej niż ja sam....ośmieszasz się po prostu...

Wiesz intencje to dobra rzecz ale tragiczne jest gdy inni nie moga się ich
doszukać.
Dlaczego się ośmieszam ?

> Jakim cudem czytając słowa "kochana Margolko" wyczułeś ze pisałem to
> "obcesowo" a nie " z sympatią"? Jesteś wizjonerem? Jesli tak - to bardzo
> cienkim...

Pożyjemy zobaczymy. Może dzięki mojej uwadzę będziesz bardziej ostrożny
w takim zachowaniu.

> Poza tym taka mała uwaga-nie zwracałem się do Ciebie. Jesli odezwie się
> Margolka i powie, ze nie lubi by tak się do niej zwracać - to po prostu
> więcej nie będę-bo NIE MAM INTENCJI robić jej przykrości

To jest grupa dyskusyjna a nie priv, nie widzisz różnicy ?

> Zwracając się do
> ludzi zdrobniale, staram się sprawić im przyjemność a nie przykrość...A
ty -
> jak juz mówiłem-nie sądź o moich intencjach bo, że tak powiem, g... o
nich
> wiesz...

A co powiesz o wulgaryzmach w publicznej rozmowie z obcym facetem?
Co dało Ci prawo bycia tak niekulturalnym ?
Czego są objawem?

Jacek