Re: Uciazliwa kandydoza

Data: 2007-07-29 16:39:01
Temat: Re: Uciazliwa kandydoza
Od: "Jeff" <j...@v...pl>

Robol napisal:

> Znam ludzi bardzo zrównoważonych.
> Znam ludzi zdesperowanych którzy łykaja prochy.
> Znam też takich którzy zamiast łykać prochy wrzucaja na grupy jakieś
> gorączkowe aluzje w kolejnych po sobie postach.

A ja znam rowniez takich, ktorzy

* nie rozumieja tego co czytaja, w zwiazku z tym latwo nimi manipulowac
* nie potrafia wyciagac z przekaznych informacji prawidlowych wnioskow
* nie potrafia oddzielic ziarna od plew, a tym samym prawdy od klamstwa
* uwazaja, ze znaja sie lepiej na medycynie, dietetyce, nauce, antropologii,
chemi, fizyce, polityce, prawie, ekonomii,....itp, itd anizeli ludzie, ktorzy
zajmuja sie tymi sprawami zawodowo, profesjonalnie.
* i najchetniej w zwiazku z tym, ze nie potrafia pewnych spraw zrozumiec lub
pojac, albo komus ublizaja wprost, albo zalecaja prochy, zolte pigulki, czerwone
pigulki, ziepone pigulki itp, itd., chociaz sami sa np. inzynierami znajacymi
sie na budowie samolotow lub statkow kosmicznych:)

> Napisz dobry człowieku coś- jeśli będziesz potrafił- na temat wątku
> głównego.

Dobry czlowieku, przeciez wypowiedzialem sie juz w temacie watku glownego,
natomiast to ty wpadles do tego watku ze swymi pretensjami i jak widac
twoj mozg jest totalnie zamkniety na inne informacje, ktore sobie w nim
zakodowales.

> Wracając do wątku Candida. Polecam przejrzenie
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=30155 forum o Candida,

Mnie osobiscie wystarczy nazwisko tego pana: Andrzej Janus, aby wiedziec z kim
mam do czynienia i czego sie mozna tam dowiedziec.

> i trochę blada informacja o tymże

http://www.przyjaciolka.pl/index.php?option=com_cont
ent&task=view&id=510&Itemid=41

:) polecam tobie rowniez czasopisma: Wrozka, Nie, Nieznany Swiat,
Optymalni, Optymalnik, Straznica... itp literature...i oczywiscie zdrowka zycze,
nie tylko fizycznego.