Uwaga z kupnem reklamowanego krzesla klecznika - rzekomo zdrowego do komputera

1. Data: 2007-02-15 23:44:02

Temat: Uwaga z kupnem reklamowanego krzesla klecznika - rzekomo zdrowego do komputera
Od: "la-la" <d...@y...ie> szukaj wiadomości tego autora

Po zakupie w hipermarkecie pojawily sie takie wady:

2 x peklo i odpadlo plastikowe kolko z podporki.
Krzeslo jest zle wywazone i 70% ciezaru przenoszone jest na przednie
podparcie
i 2 plastikowe kolka z przodu po prostu sa za slabe.
Metalowe bylyby ok.
Ale dodatkowo rurki, do ktorych zamocowano te kolka tez sa za slabe,
bo sie wyginaja w miejscu wkrecania kolek i pochylone kolko wtedy
peka.
Dodatkowo siedzisko jest wadliwe, bo nie wyprofilowane, plaskie,
miekkie
i zamiast usztywniac kregoslup na boki, to dziala tak jak kazda lawka,
bez bocznych oparc.

Zatem, jezeli ktos uzna takie krzeslo za ok, to wymaga ono wielu
ulepszen, wzmocnienia rurek, kolek, ich mocowania i zmiany lawki na
siedzisko z bocznymi i tylnym oparciem.

Nagle urwanie sie kolka i jego odpadniecie grozi mocnym wgnieceniem
pozostawionego metalowego trzepienia w parkiet.

Zatem zakupione przeze mnie krzeslo klecznik to zwykly bubel, tak co
do jakosci wykonania, awaryjnosci, uzytych materialow i stosunkowo
wysokiej ceny.

2. Data: 2007-02-16 00:17:55

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"la-la" <d...@y...ie> wrote in message
ps.com...

> Po zakupie w hipermarkecie pojawily sie takie wady:

Nigdy w zyciu nie kupilabym takiego sprzetu w hipermarkecie, ale tak
obiektywnie rzecz biorac, to przeciez nie miejsce zakupu ma tu znaczenie,
tylko producent. Czy na rynku jest tylko jedna "marka" kleczników? jesli
chcesz ludzi skuecznie ostrzec, to musisz podac nazwe producenta.
BTW, mówiono mi, ze jedyne dobre kleczniki to te, które sprzedaje
Biurotechnika, ale ja sie nie znam - wole porzadne, obrotowe krzeslo.
Anka

3. Data: 2007-02-16 04:50:11

Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Zatem zakupione przeze mnie krzeslo klecznik

a co to takiego??, to już nawet przed komputerem trzeba klęczeć??!!

Usjwo

4. Data: 2007-02-16 06:54:28

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "la-la" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
ps.com...
> Po zakupie w hipermarkecie pojawily sie takie wady:

(ciach)

> Zatem zakupione przeze mnie krzeslo klecznik to zwykly bubel, tak co
> do jakosci wykonania, awaryjnosci, uzytych materialow i stosunkowo
> wysokiej ceny.

Bo to "nie dla ........" pewnie bylo :-))

5. Data: 2007-02-16 07:31:17

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

la-la <d...@y...ie> napisał(a):

> Po zakupie w hipermarkecie pojawily sie takie wady:

Ameryka ;)
Moje z Ikei poszło w drabiezgi w tydzień.
Po takim traumatycznym przeżyciu dziecko woli już klęczeć na grochu /w
puszkach).

6. Data: 2007-02-16 07:57:12

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Feb, 23:44, "la-la" <d...@y...ie> wrote:

> Po zakupie w hipermarkecie

I tutaj temu Panu dziekujemy.

zona
(dziwia mnie tez ludzie kupujacy rowery na promocji w hipermarketach)

7. Data: 2007-02-16 08:40:06

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> I tutaj temu Panu dziekujemy.
>
> zona
> (dziwia mnie tez ludzie kupujacy rowery na promocji w hipermarketach)

Tiaa, moi sąsiedzi kupili jakieś wypasione rowery w Tesco. Wydali na nie coś
ok 3 tyś. Dlugo nie pojeździli, bo zaraz coś zaczęło skrzypieć, odpadać,
szwankować. I rowery dłużej były w naprawach i reklamacjach niż w użyciu.

Sylwia

8. Data: 2007-02-16 08:54:23

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy w zyciu nie kupilabym takiego sprzetu w hipermarkecie, ale tak
> obiektywnie rzecz biorac, to przeciez nie miejsce zakupu ma tu znaczenie,
> tylko producent. Czy na rynku jest tylko jedna "marka" kleczników? jesli

Ja kilka lat temu kupilam takie krzeslo-klecznik w IKEI i do dzis sluzy
dobrze, nic sie nie wygina, nie peka itp.
Pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

9. Data: 2007-02-16 09:11:52

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:er3rfv$g2l$1@opal.icpnet.pl...
> Ja kilka lat temu kupilam takie krzeslo-klecznik w IKEI i do dzis sluzy
> dobrze, nic sie nie wygina, nie peka itp.

To ja miałam pecha trafić na gorszy egzamplarz :(
Na razie jako tako działa, bo mąż co jakiś czas klei i reperuje.
W dodatku wcale nie wydaje mi się już wygodny. Właśnie na nim siedzę i
uświadomiłam sobie, że w wyjątkowo poskręcanej pozycji....

Rehabilitantka zachęcała mnie do klęcznika - nawet wypróbowywałam jej
egzemplarz i wydał mi się jakiś wygodniejszy.

Jednak odkąd zaczęłam troszkę ćwiczyć i nauczyłam się dobrze siedzieć, wolę
normalny, ale _dobry_ fotel.

Dzieciaki wywaliły ze swojego pokoju parę dni temu swoje jedyne obrotowe
krzesło i uparcie ignorują ten mebel. Jak im je wtoczyłam, to używają jako
podstawki pod ubrania... Lekcje odrabiają na podłodze, klikają siedząc na
piłce, albo nawet ... klęcząc ;) One działają instynktownie, tylko nie
wiem, na ile mam ufać temu instyktowi. Chyba skonsultuję jeszcze z jednym
rehabilitantem (jeden już je zachęcił do życia podłogowego).

Pozdrawiam
Jola

10. Data: 2007-02-16 10:36:27

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:
> [...]
> BTW, mówiono mi, ze jedyne dobre kleczniki to te, które sprzedaje
> Biurotechnika, ale ja sie nie znam - wole porzadne, obrotowe krzeslo.

Witam,

jestem goraca zwolenniczka klecznikow. Przy poszukiwaniu takowego dla siebie
(przy niemalej wadze 80) rozgladalam sie nie za byle bublem z hipermarketu
ale za solidna konstrukcja. Kupilam w sklepie ze sprzetem do rehabilitacji.
Cena niemala, ale warto bylo. Po pierwszym dniu uzytkowania okazalo sie, ze
caly pas miesni w srodkowej czesci plecow i kregoslupa (nieco powyzej nerek)
ma zakwasy ! Pare godzin pracy i innego ustawienia plecow zrobil swoje. Tak
bylo tylko pierwszego dnia. Przy duzym ciezarze siedzacego pojawia sie inny
problem, bolaca przednia czesc podudzia, pod kolanami.
Obecnie po3 latach uzytkowania codziennie po 8 godzin, nie wyobrazam sobie
pracy na zwyklym krzesle, a pozycja siedzacego na kleczniku wcale nie jest
taka sztywna.

szczerze polecam,
Joanna <<soneet>>

pekniety pojemniczek na wode