Re: Uważajcie co jecie!

Data: 2004-03-16 12:55:07
Temat: Re: Uważajcie co jecie!
Od: "Elske" <e...@p...pl>

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c36rs3$fes$1@inews.gazeta.pl...
> Elske napisał(a):

> A co w takim razie ze świadomym seksem (hiv),
seksu nie należy kupować - świadomie ;-)

> wyborem funduszu emerytalnego,
sam mi się wybrał - ja się na tym nie znam

> męża itd.
Raz wybrałam świadomie i już więcej tego nie zrobię ;-) Tym razem
zdecydowałam się nieomal na kota w worku i zadowolonam póki co ;-))))

> ===
> Czyżbyś była średniowiecznym rycerzem? Przed chwilą pisałaś, że to betka
> (może tylko w Nowym Jorku...).

Chodzi mi raczej o samk :-/

> Może np. taki, jak sprawdzania autobusu, którym wysyłasz dziecko na
> kolonie - na zewnąrz błyszczący, a w środku szmelc i kierowca nietrzeźwy.
> Albo sprawdzanie biura podróży przed zapłatą za wycieczkę. W ofercie hotel
> *****, basen i palmy - a potem płacz na plaży bez paszportu i pieniędzy.

Zasadniczo i tak moge tylko obejrzeć ładne opakowanie, nie?

> ===
> A pokażesz mi, jak się je w tej masce?

Kroplówka (napewno nie zawiera konserwantów) ;-)))

--
Pozdrawiam, Elske
GG# 5141425