Re: Uwlaszczenie na dzialkach PZD

Data: 2004-12-01 23:24:41
Temat: Re: Uwlaszczenie na dzialkach PZD
Od: "Dirko" <d...@5...pl>

W wiadomości news:col6gr$jkc$1@news.onet.pl skryba ogrodowy
<z...@o...pl> napisał(a):

> No teraz Jarku to już przeszedłeś samego siebie.
> Instynkt łowiecki jest atawistyczny.????
> Człowieczeństwa sobie odmawiaj ale mnie tego oszczędź.
> Homo sapiens łowcą był od zarania istnienia człowieka i jego
> prapraszczurów. Tysiące lat temu nie istniały pampersy i Mc donaldy
> itp. nowomodne bzdety. Rozumiem i pojmuję tzw. kanony cywilizacyjne,
> ale bez przesady, proszę. Ucieczka ze skrajności w inną skrajność to
> gonienie w piętkę. Komu to potrzebne? Chyba tylko liderom ilości
> pseudopostów. Czy Tobie o to chodzi? Wiem, że napewno nie.

Hejka. Prawdę mówiąc, to nie wiem o co masz do mnie pretensje?
Atawistyczny - wynikajacy z atawizmu, będący jego rezultatem.
Atawizm - występowanie u ludzi, zwierząt i roślin pewnych cech
pierwotnych, właściwych ich dalekim przodkom, które w następstwie
rozwoju zanikły i u przodków bliskich danemu osobnikowi nie występują.
No przecież u Krychy i Michała instynkt łowiecki nie występuje,
czyli zanikł. ;-)
Pozdrawiam sukcesyjnie Ja...cki