Re: Victorinox!!!

Data: 2003-11-10 20:02:16
Temat: Re: Victorinox!!!
Od: "EdNarvaniec" <e...@o...pl>

> W Warszawie na Pawiej jest ich sklep firmowy i całkiem niezły wybór
> Robert   Rosłoń

Dzięki,
Chwilowo nie mogę skorzystać :-(
Wpadłem jednak do najlepiej zaopatrzonego miejscowego sklepu 1000 drobiazgów i
trafiłem na Fiskarsa. Ne jest co prawda kuty i po przeliczeniu jakieś 55 plz
ale wyróżniał się wśród innych Fiskarsów. Ten ma napis FISKARS Stainless
Finland! Już sprawdziłem pomidorki ciacha ze aż!!
Victorinox musi poczekać.

Ciągle będę jednak myślał o japońskich nożach. Może jednak jest
ktoś "szczęśliwym" posiadaczem takowego.

Ostatnio natknąłem się w necie na uwagę, że japońskie są zbyt lekkie i kruche
i że przegrywają z nożami Sabatier.

Pozdrowienia
Ed chwilowo z Narvy