Watrobka drobiowa

1. Data: 2000-01-24 22:28:19

Temat: Watrobka drobiowa
Od: Dariusz Chmielewski <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow

Co zrobic, aby wymieniona w temacie watrabka dorbiowa podczas smazenia
"nie strzelala" po calej kuchni tluszczem. Uwilebiam powyzsza smazona z
majerankiem i jablkami, ale strach przed poparzeniem bywa czasami
silniejszy i obchodze sie ze smakiem :-)

Jesli ktos ma skuteczna recepte prosze o szybka odpowiedz.

Dzieki
--
Chmiel

1. Data: 2000-01-24 23:18:34

Temat: Re: Watrobka drobiowa
Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Chmielewski wrote:

> [...]
> silniejszy i obchodze sie ze smakiem :-)
>
> Jesli ktos ma skuteczna recepte prosze o szybka odpowiedz.

A patelnia z pokrywka? Podobno juz sa takie wynalazki.

1. Data: 2000-01-25 00:13:32

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A patelnia z pokrywka? Podobno juz sa takie wynalazki.

Wtedy przestajesz smazyc a zaczynasz dusic. Efekt nie taki, chrupiace nie
jest.
Ale sa dostepne przykrywki w formie plaskiego gestego sitka. Zatrzymuja ok.
90 % pryskajacego tluszczu.

Przemyslaw Koziarski

P.S. BTW to watrobce daleko w pryskaniu do wolowiny smazonej na oleju

1. Data: 2000-01-25 01:54:06

Od: "af" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Chmielewski <D...@m...pl> wrote in message
> [...]
> silniejszy i obchodze sie ze smakiem :-)
>
> Jesli ktos ma skuteczna recepte prosze o szybka odpowiedz.

Kup specjalna przykrywke z drobnej siatki
F.

1. Data: 2000-01-25 02:34:36

Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski wrote:

> [...]
> 90 % pryskajacego tluszczu.
>
> Przemyslaw Koziarski
>
> P.S. BTW to watrobce daleko w pryskaniu do wolowiny smazonej na oleju

Mam przykrywki z wentylacja! Odslania sie 'szpare wentylacyjna'
w zaleznosci od potrzeby-nic nie pryska bo 'szpara' od gory jest zakryta.

PS. Zrobiliscie mi smak na watrobki, beda jutro ale duszone z cebulka
termojadrowa.

Przepis na cebulke termojadrowa:

Srednio duza cebula pokrojona w dowolny sposob, troche posolona,
troche pocukrzona, troche oliwy i na 3 minuty do mikrofalowki.
Nieszkodliwe dla watrobiarzy!

1. Data: 2000-01-25 12:26:44

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam przykrywki z wentylacja! Odslania sie 'szpare wentylacyjna'
> w zaleznosci od potrzeby-nic nie pryska bo 'szpara' od gory jest zakryta.

Z doswiadczenia wiem, ze taka wentylacja to za malo przy smazeniu. Raczej
polecam jednak siatke.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-25 13:06:46

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż, jeśli mam być szczery to mi tak nie stzrela - nie wiem więc w czym
problem, ja wątróbkę drobiową płuczę oczyszczam z tłuszczu, obtaczam w mącze
( z solą i pieprzem ), smażę na patelni na ostro, potam dodaję cebulę w
talarkach i ewentualnie jabłka krojone na kawałeczki - przykrywam i
podduszam aby cebulka zmiękła - zawsze tylko tak robiłem i zawsze mi to
smakowało i nigdy nie pryskało

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<3...@m...pl>...

1. Data: 2000-01-25 17:57:47

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> [...]
> talarkach i ewentualnie jabłka krojone na kawałeczki - przykrywam i
> podduszam aby cebulka zmiękła - zawsze tylko tak robiłem i zawsze mi to

No wlasnie, mi tez nigdy nie "strzela". Moze to wina tluszczu?
Jak smaze cos na smalcu ze skwarkami, mam taki efekt, inaczej
nigdy..

BK

1. Data: 2000-01-25 21:41:32

Od: Dariusz Chmielewski <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> silniejszy i obchodze sie ze smakiem :-)
>
> Jesli ktos ma skuteczna recepte prosze o szybka odpowiedz.

Wielkie dzieki za wszystkie sposoby, sprobuje wszystkich. Siatke mam, ale
tak strzelalo ze ja potrafilo zrzucic z patelni.
Jeszcze raz wielkie dzieki.
--
Chmiel

1. Data: 2000-01-25 22:15:00

Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z doswiadczenia wiem, ze taka wentylacja to za malo przy smazeniu. Raczej
> polecam jednak siatke.
>
> Przemyslaw Koziarski

To taka duza, okragla ... hmm .. cos .. jaj jej czsami uzywam do gotowania
na parze, bo do przykrywania patelni sie nie nadaje .. pryskac i tak pryska,
a ta siatka po kilku uzyciach sie wygina :((

Marta

Kuchnia indyjska.
placek węgierski
Sekacz (sękacz) - szukam wszystko o .....
na parze
kolacja z owocow morza