Wędzone ryby

51. Data: 2012-12-10 00:32:50

Temat: Re: Wędzone ryby
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Dec 2012 01:05:38 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Salceson - kiedyś jeden z kumpli stwierdził że nie lubi jak kanapka mu
> się przygląda...

Żeby tylko się przyglądała...
(by XL)

52. Data: 2012-12-10 00:33:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Dec 2012 01:07:51 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Zupy nie robi się z karpia tylko z karpiowego łba i kręgosłupa.
> Półdzwonka filetowane się smaży.

...albo robi z nich pulpeciki i gotuje oraz podaje w tej zupie.
(by XL)

53. Data: 2012-12-10 07:53:15

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:50c527ef$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
>Zupy nie robi się z karpia tylko z karpiowego łba i kręgosłupa. Półdzwonka
>filetowane się smaży.

Jadałem zupę rybną, robioną na łbach i kręgosłupach, dodawana była drobnica,
jak już zupa była prawie gotowa , delikatnie, na kilka minut wsadza się
filety z najlepszej ryby - jadłem z jesiotrem, sandaczem, no i karpiem
między innymi. Smakuje wspaniale.
pozdr
Stefan

54. Data: 2012-12-11 11:44:38

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-09 14:06, Aicha pisze:

> Obiecuję po świętach przepis. Palce lizać.

Dzięki. Jednak obawiam się że i to schrzanię. Np. "uchę" próbowałem
przyrządzić wg przepisu z książki kucharskiej, mało tego, miałem nawet
do dyspozycji jazgarze, bez których rosyjski kucharz nawet za gotowanie
tej zupy się nie zabiera. Mi jednak "udało" się ją zrobić tak że nikt
nie chciał jej jeść.

55. Data: 2012-12-11 11:44:59

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Salceson - kiedyś jeden z kumpli stwierdził że nie lubi jak kanapka mu
> się przygląda...

W salcesonie mogą być oczy, ale wcale nie muszą. Zresztą co to ma za
znaczenie gdy coś jest zmielone na drobno..? Wrażenie robią dopiero całe
gałki oczne.

56. Data: 2012-12-11 12:31:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 12:44:59 +0100, Trybun napisał(a):

> W salcesonie mogą być oczy, ale wcale nie muszą. Zresztą co to ma za
> znaczenie gdy coś jest zmielone na drobno..? Wrażenie robią dopiero całe
> gałki oczne.

Tam całe gałki - a całe... w salcesonie widziałeś?
333-)
(by XL)

57. Data: 2012-12-11 14:50:32

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 11 Dec 2012 12:44:59 +0100, Trybun napisał(a):
> Tam całe gałki - a całe... w salcesonie widziałeś?
> 333-)
uszy czy cochones?
Mój przyjaciel, który jest prospectorem w Australii, opowiadał mi jak go
poczęstowali pastuchy owiec, ci sami którzy "miśkują" młode jagniątka.
Podobno to nielichy smaczek, jakie młodziutkie mięsko(?) w postaci
gulaszopodobnej...
Do tego piwo Corona zimniutkie...
pozdr
Stefan

58. Data: 2012-12-11 15:10:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 15:50:32 +0100, Stefan napisał(a):

> uszy czy cochones?

Całe...y... penis :-)
(by XL)

59. Data: 2012-12-11 16:58:46

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całe...y... penis :-)
> --
Cynadry wołowe robię jak tylko mi się zdarzy je upolować, natomiast swego
czasu kolega przywiózł mi z Argentyny w prezencie taką puszeczkę, jakiś tam
beauf pisało, piękny wół na nalepce, no to otworzyliśmy i do konsumpcji,
takie sobie mięsko jakby ozorek, jakby prężka w galaretce itp. Kolo dzwoni
na drugi dzień i pyta się czy prezencik smakował. ja mu na to że lepszą
wołowinkęe jadałem. On na to - a gdzieś ty w Polsce h..a wołowego dostał?
Smacznego!!!

60. Data: 2012-12-13 09:39:41

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 13:31, Ikselka pisze:

> Tam całe gałki - a całe... w salcesonie widziałeś?
> 333-)

W Jugosławii nie, tam jest to zbyt cenny przysmak żeby go wkładać do
salcesonu.

Co jeszcze kiedyś...
Polędwica wołowa
Ha! - formy, ranty, ranciki :-)