Wędzone ryby

81. Data: 2012-12-17 19:21:02

Temat: Re: Wędzone ryby
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Dec 2012 15:54:16 +0100, Trybun napisał(a):

> No gdyby te części zwierzaka były w salcesonie w całości, to odróżnienie
> ich nie byłoby zbyt trudne, ale rozdrobnione są nie do odróżnienia.

Iii tam, rozdrobnione - w całości się zdarzały, a już poprzeczny przekrój
wręcz co rusz.
--
XL

82. Data: 2012-12-17 20:25:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-12-17 15:53, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Być może i w Poznaniu bywały, ale ja ich w normalnych sklepach
> rzeźnickich nie widziałem. A więc można powiedzieć że nie były dostępne
> dla przeciętnego "pożeracza" drobiu.;-)

Albowiem Ty nie widziałeś, znaczy nie bywały...
A, fakt, potem coś o przecętności wspominasz.

qr.a

83. Data: 2012-12-17 20:27:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-12-17 15:52, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Chyba znak czasów - dzisiaj emeryt kupi parę łapek, ziemniak, marchewka
> i garść kaszy i krupnik palce lizać. W ten sposób stać go nawet na wykup
> leków z recepty...

Muszę chyba rozczarować. Korpus, obecnie szumnie zwany porcją rosołową,
tańszy jest.
Za to kasza niekoniecznie. Więc lepiej niech emeryt się na kapuśniak
przerzuci.

qr.a

84. Data: 2012-12-17 23:29:18

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Widziałeś kiedyś penis knura? - baaardzo trudno pomylić go z ozorem.
> 3333-)

Ale łatwo z grajcarkiem...

--
Darek

85. Data: 2012-12-17 23:31:43

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stefan napisał:
> Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Oj, chyba nie znasz smaku krupniku na dróbkach... I za Gomułki się gotowało,
> i za Gierka, i potem też.
> Tak a propos', czy ktoś widział w obecnych czasach wytłoki ze skwarek?
> pamietam, jakie były fantastyczne ciastka...
> Robię od czasu do czasu z własnoręcznie mielonych skwarek włlasnego wyrobu
> ale to nie to...

Ale ze skwarek ze słoniny czy z sadła? Bo naprawdę dobre ciasteczka to
wychodzą na wytłokach z sadła, słonina jest za twarda!

--
Darek

86. Data: 2012-12-18 11:03:18

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:50cfab62$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

Ale ze skwarek ze słoniny czy z sadła? Bo naprawdę dobre ciasteczka to
wychodzą na wytłokach z sadła, słonina jest za twarda!

Tego nie wiem, pamietam tylko wygląd i zapamiętany smak dzieciństwa...
Ja wytapiam smalec w zasadzie z czystego bilu (!), skwarki sa OK, ale masz
rację, skwarki z podgardla są miększe.
pozdr
Stefan

87. Data: 2012-12-18 11:04:28

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-17 17:25, Stefan pisze:

> Oj, chyba nie znasz smaku krupniku na dróbkach... I za Gomułki się gotowało,
> i za Gierka, i potem też.
>
> pozdr
> Stefan

A co to są te "dróbki"?

88. Data: 2012-12-18 11:05:47

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-17 21:27, Qrczak pisze:

> [...]
> rosołową, tańszy jest.
> Za to kasza niekoniecznie. Więc lepiej niech emeryt się na kapuśniak

Tak, ale taka "porcja rosołowa" składa się przede wszystkim z tłuszczu i
skóry. Czyli dodatkowy wydatek na leki antycholesterolowe, czyli suma
sumarum nie opłaca się kupować tych porcji. I o ile się nie mylę to
kasza także wyjdzie taniej niż kapusta.. no i jest zdrowsza.

89. Data: 2012-12-18 11:06:12

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-17 21:25, Qrczak pisze:

> Albowiem Ty nie widziałeś, znaczy nie bywały...
> A, fakt, potem coś o przecętności wspominasz.
>
> qr.a

Z całą pewnością to mogę pisać tylko o swoich własnych doświadczeniach,
a moje piękne oczy nie widziały kurzych łapek na ladach sklepów
rzeźnickich w PRLu.. :-P

90. Data: 2012-12-18 11:06:46

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-17 20:21, Ikselka pisze:

> Iii tam, rozdrobnione - w całości się zdarzały, a już poprzeczny przekrój
> wręcz co rusz.

No zdarzają.. Zdarzają się nawet takie rzeczy że w chlebie można znaleźć
wędkarską kotwicę. Pewność co do jakości możemy mieć tylko gdy sami
jakiś produkt przygotujemy. Ale z drugiej strony nie ma co popadać w
paranoję z tego powodu. ;-)

Co jeszcze kiedyś...
Polędwica wołowa
Ha! - formy, ranty, ranciki :-)