Re: Wigilia nietradycyjna

From: Krysia Thompson <k...@f...unn.ac.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Wigilia nietradycyjna
Date: Tue, 19 Dec 2000 09:26:31 +0000

On 18 Dec 2000 14:21:46 +0100, <i...@y...com> wrote:

> 12 lat temu przywiozlam WSZYSTKO na ten
>>
>czy przywiozlas z Polski indyka, borowki ... ?;-)
>
>iza
przywiozlam DO Polski: indyka - potwora. Jechal zamrozony i
cholernik by dalej oszroniony w srodku w Wigilie (wtedy
zamieszkal w kuchni ;o)) ), borowki (wlasnej roboty),
sausagemeat (wnetrze angielskich kielbasek), kielbaski,
boczek/bekon, kilka nadziwek do ptaka (w torebkach - suche),
brukselke (!!), pasternak, bread sauce (sos z chleba), sos do
pieczeni w proszku, , Christmas pudding (kompletny z galazka
holly - nie wiem, jak to po polsku), cukrem pudrem, maslem i
brandy (na maslo koniakowe), mince pies - takie male babeczki z
wnetrzem gl. rodzynkowo-podobnym, Christmas crackers (to juz nie
do jedzenia, a do rozrywania z hukiem).

Jechalismy wtedy autem, wiec mozna bylo sobie pozwolic na
extrawagancje, teraz lecimy, poza tym w Polsce mozna wszystko
kupic i slysze od umyslnych, ze 2 biusty indycze czekaja!

Krysia (przylatujemy juz pojutrze i nie moge sie doczekac!)
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----