Re: Witaminy, a zdrowie

From: "Szczepan Białek" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Witaminy, a zdrowie
Date: Sat, 15 Nov 2008 09:30:12 +0100

Użytkownik "biggero" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c2eaabfb-e3ce-4cc2-be20-8469b5358b7d@s9g2000prg
.googlegroups.com...
> medycyną).

>Były doniesienia w telewizji o witaminie C i o innych witaminach..

Jakie to były lata?

>Ciekawy efekt zaobserwowałem na sobie, gdy wyleczyłem się z
przeziębienia po zażyciu 10 g witaminy C (częściowo takiej o
przedłużonym działaniu, żeby nie drażnić żołądka). Przeziębienie
prawie zupełnie ustąpiło po 7 godzinach, a następnego dnia ani śladu.
A właśnie tego dnia musiałem być zdrowy i w dobrej kondycji i udało
się.

Tak zalecano leczyć przeziębienia od zawsze. Ale coś się zmieniło. Czety
lata temu po pierwszym przeziębieniu pojawiły się dwa kolejne. Nikt mi nie
zalecił Vit C.
Ale sobie przypomniałem i problem zniknął. W trakcie zażywania byłem u
dentyski. Pochwaliła mnie za "wysoki próg bólu". Zapytałem o witaminy.
Powiedziała że nie trzeba.
Zacząlem czytać na ten temat i znalazłem to wszystko co piszesz. Znalazłem
też że są dentyści co każą zjeść 500mg Vit C na 2 godziny przed wizytą.
Wszystko stało się jasne. Pozostaje tylko pytanie dlaczego lekarze nie
zalecają. Sprawdziłem wszystkich przeziębionych znajomych. Żadnemu nie
zalecono Vit C (każdy był u innego lekarza). Dlatego jestem ciekaw kiedy
dokładnie dokonano skutecznego ataku na Vit C.
S*