Wolna wola i ceirpienie [cross]

201. Data: 2014-07-18 16:33:00

Temat: Re: Wolna wola i ceirpienie [cross]
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

Podobnie, okienko powitalne windozów wyskakuje automatycznie po
włączeniu komputera.
Ale nie należy wyciągać wniosku, że windoze nie mają na to wpływu.
Mają.

202. Data: 2014-07-18 16:37:31

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2014 16:24:54 +0200, Maciej Woźniak napisał(a):

> A poza tym, sam jesteś namiętnie wierzący i z Tobą też się nie da.

O! Woźniak się w wątku zalągł... pora spadać.
--
Jacek

203. Data: 2014-07-18 17:44:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz przeciwnie - ZAWSZE piszesz o sobie.

Nie zawsze. No ale w tym wątku- może trochę jest i o mnie

--

Chiron

204. Data: 2014-07-18 18:10:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-18 10:43, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> tak naprawdę- jest przerażliwie samotny. Jest chory. Pozbawiono go
> elementarnych rzeczy: miłości, czułości, przyjaźni, męstwa, odwagi etc.
> Żyje nienaturalnie- i dlatego choruje: ma depresję, raka, zaawansowane
> nerwice i wiele innych chorób, które przyniósł schyłek naszej
> cywilizacji. Jest bardzo oddalony od samego siebie i innych ludzi.
> Jeśli chcemy przeżyć- musimy się zatrzymać. Stanąć i uświadomić sobie
> pewne rzeczy. Wtedy przetrwamy. Tyle, że mozemy to zrobić tylko wszyscy
> razem...a to może być wykonalne po jakimś wielkim kataklizmie o zasięgu

Nie da się nikogo zatrzymywać na siłę. Zatrzymać się trzeba chcieć samemu.
Wspomnianemu życia nie współczuję, ma, co pragnął.

205. Data: 2014-07-18 20:24:46

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Owszem, zmienia. Mózg nie pracuje według algorytmu.

Paczpan, a Twój tak trywialnie daje się przewidzieć.

206. Data: 2014-07-18 22:05:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-18 17:44, Chiron pisze:

> Nie zawsze. No ale w tym wątku- może trochę jest i o mnie

W takim razie życzę dużo zdrowia. :)

Ewa

207. Data: 2014-07-18 23:41:25

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.net...

Dnia Fri, 18 Jul 2014 16:24:54 +0200, Maciej Woźniak napisał(a):

> A poza tym, sam jesteś namiętnie wierzący i z Tobą też się nie da.

|O! Woźniak się w wątku zalągł... pora spadać.

No to spadaj, Maciejewski.

208. Data: 2014-07-18 23:43:40

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Owszem, zmienia. Mózg nie pracuje według algorytmu.

|Paczpan, a Twój tak trywialnie daje się przewidzieć.

Gówno prawda. Jak i zwykle.

209. Data: 2014-07-19 07:12:33

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 10:16:31 +0200, FEniks napisał(a):

> Moja definicja jest znacznie prostsza - świadomość to "wiem, że istnieję".

>"Może być też samoświadomość, czyli świadomość własnego istnienia. I
>chyba o tym w skrócie mówi się "świadomość"."

>"OK. (Samo)świadomość rozumiem jako zdolność do myśli "wiem, że jestem"."

Pozwoliłem sobie zacytować twoje stwierdzenia. Mamy od góry:
1. Świadomość to wiedza (zapis w pamięci o swoim istnieniu).
2. Samoświadomość to świadomość.
3. Świadomość to zdolność do werbalizacji wiedzy o swoim istnieniu.

Coś mi się wydaje że powinnaś przyczesać swoje poglądy bo się nieco
mierzwią :)

--
Jacek

210. Data: 2014-07-19 08:19:21

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Gówno prawda. Jak i zwykle.

Przewidziałem to :-DDD

Dziewczynka w trampkach
PIERWSZA JAWNA lista placówek aborcyjnych w Polsce.
Profesorowi Chazanowi...
?
Rodzinka.pl - o pomstę do nieba wołam.