Wpływ diety optymalnej na cukrzycę

31. Data: 2004-01-16 15:55:23

Temat: Re: Wpływ diety optymalnej na cukrzyc
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
news:bu8upt$p8$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale są osoby, które wszystko co im się nie podoba obrzucają "anną/hanną" i
> po kłopocie.
> Może sami stworzyli tą "annę/hannę" aby teraz móc korzystać z tego
> określenia na własny użytek???...

Młody jeszcze jesteś na grupie, więc mało wiesz. :)

Pozdrawiam
Leszek

32. Data: 2004-01-16 16:09:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> poprostu należy rozgraniczyć prawdziwe wyleczenie od "wyleczenia
> optymalnego", nie ma wątpliwości, że DO nie leczy cukrzycy,

Podasz definicję zdrowia?

> Ale ...o ile co do sensowności powyższego cytatu można mieć pewne
> wątpliwości, to o pewnych "kfiatkach" JK nawet optymanli nie chcą
specjalnie
> dyskutować, bo nie ulega wątpliwości, że pisał bzdury...

Pomyśl sobie o klasycznych przykładach pisania bzdur. Kopernik też pisał
bzdury, bo wszyscy widzieli, że słońce krąży po niebie, a nie ziemia.

Uczeni francuskiej akademii nauk wydali opinię, że meteoryty nie istnieją,
bo kamienie nie mogą latać z nieba.

To, czy coś jest bzdurą czy nie, to oceni historia i rozwój nauki. Tylko
umysły bardzo małego kalibru mogą twierdzić, że ktoś pisze bzdury, a nie
potrafią tego udowodnić.

Pozdrawiam
Leszek

33. Data: 2004-01-16 16:17:17

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że annaklay to wg Ciebie "anna/hanna" (nie protestuje), ja nie
> wiem kto to jest "anna/hanna" i nie mam powodu szukać, jednak faktem jest,
> że choć dwie nowe osoby w miesiącu są pomawiane o bycie "anną/hanną" bez
> powodu ale zawsze przez te same osoby.

Ciebie podejrzewano o bycie Chaciurem :))

pozdrawiam ww

34. Data: 2004-01-16 16:19:28

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłem tą przekłamaną przez Sławka wypowiedź osoby chorej na cukrzycę,
> która dokładnie napisała tak:
[...]
> czekolady np. 500 gram czekolady . To wartość cukru we krwi nie przekroczy
> wartośći podanych wyżej i to w przypadki gdy dokonamy pomiaru cukru 1.5 do 2
> h po spożyciu tej czekolady..!!

O widzę że Sławek terminuje u Leszka
i za niedługo będzie mógł samodzielnie pisać
artykuły typu 'opty'.
;)

pozdrawiam Chaciur

35. Data: 2004-01-16 16:27:23

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie chodzi o to żeby w dowolnej chwili móc znowu napchac się
> czekoladą ???? ;)

;)))
no też chodzi o taką możliwość;)))

Pozdrawiam,
Adam

36. Data: 2004-01-16 16:29:43

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> Ciebie podejrzewano o bycie Chaciurem :))

o kurde!!!!!!!
Tego nie zauważyłem, pamiętam dyskusję, czy jestem "anną/hanną", ale tą
przespałem chyba;((((

Pozdrawiam,
Adam

37. Data: 2004-01-16 16:30:09

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> artykuły typu 'opty'.
> ;)

Czyli nie chodzi o to żeby w dowolnej chwili móc znowu napchac się

Slawek

38. Data: 2004-01-16 16:35:00

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czyli nie chodzi o to żeby w dowolnej chwili móc znowu napchac się
> czekoladą ???? ;)

Chodzi o różnice pomiędzy stwierdzeniem że po
czekoladzie nie podskoczy glukoza,
a orginalnym, że po tylu a tylu godzinach
nie przekroczy takiej a takiej wartości.
O ile ja rozumiem to w orginalnej wypowiedzi
chodzi o odpowiedź na cukier insuliną.

pozdrawiam Chaciur

39. Data: 2004-01-16 16:35:14

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Podasz definicję zdrowia?

Szkoda, że jej nie znasz.. Choć chyba kiedyś znałeś? ;)))

> To, czy coś jest bzdurą czy nie, to oceni historia i rozwój nauki. Tylko
> umysły bardzo małego kalibru mogą twierdzić, że ktoś pisze bzdury, a nie
> potrafią tego udowodnić.

Dokładnie, dlatego jeśli twój prawnuk dożyje tych 300 lat to mój
prą-prą-prawnuk przyzna Ci rację, Ok?;)))

Pozdrawiam,
Adam

40. Data: 2004-01-16 16:37:30

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

uściślając autor lot2 napisał później:
"Ja napisałem np. czekoladę znaczy to szanowny panie NA PRZYKŁAD czyli
chodziło mi o jakiś przykład cukru.. A Pan zaraz dorabiasz Ideologię..!! "

chyba teraz lepiej?

Pozdrawiam,
Adam

pan_andrzejek wraca