Wszechobecne alu.

31. Data: 2015-09-12 13:01:00

Temat: Re: Wszechobecne alu.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie - jeśli Wy różnicujecie w wymowie "h" dźwięczne i "ch"
> bezdźwięczne, to jestem pełna podziwu.

Trzeba być bardziej na wschód niż na zachód.

32. Data: 2015-09-12 13:34:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-12 o 13:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-12 11:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Trzeba być bardziej na wschód niż na zachód.

Teoretycznie.

Ewa

33. Data: 2015-09-12 18:33:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2015-09-12 11:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
[...]
> Trzeba być bardziej na wschód niż na zachód.

Wrocław jest najdalej na wschód wysuniętym polskim miastem.

Jarek

--
Krzyczał major bezpieki w powiecie
"Coście w knajpie mówili o Lwowie?"

34. Data: 2015-09-12 18:39:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nazwa choroby to: choroba Alzheimera.
>
> Wady wymowy w tym wieku trudno skorygować w stu procentach, ale
> próbować trzeba. Problemy ze słuchem da się skorygować "sprzętowo".
> Tylko głupoty już się nie da "wyleczyć".

Rzadko oglądam telewizję, więc jak mi się kiedy zdarzy, pamiętam na
długo. Wiele lat temu były lokalne protesty przeciwko umieszczeniu
w jednej z podwarszawskich miejsowości ośrodka dla osób uzależnionych.
Pikietę protestujących pokazano w telewizyjnych wiadomościach. Jedna
pani trzymała transparent, z którego wynikało, że nie chce w mieście
"chorych na EJC". Mam pewne przypuszczenia, kto mógł napis przygotować.

Jarek

--
-- Sama pisałam. Jak coś czasem kombinuję, jak tak siądę i myślę...

35. Data: 2015-09-12 19:14:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Sep 2015 11:40:32 +0200, FEniks napisał(a):

> Tak na marginesie - jeśli Wy różnicujecie w wymowie "h" dźwięczne i "ch"
> bezdźwięczne, to jestem pełna podziwu.

Jednakowo wymawiasz "hamak"/"hojny"/"humus"/ i np "choinka"??? LOL

36. Data: 2015-09-12 19:15:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Sep 2015 13:01:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-09-12 11:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Trzeba być bardziej na wschód niż na zachód.

> Niektórzy zarzucają mi bycie szowinistą, a ja zawsze w takiej sytuacji
> powtarzam, że to nieprawda, bo szowiniści to tacy goście, którzy
> uważają, że kobieta powinna siedzieć w kuchni.
> Ja natomiast uważam, że w kuchni też może coś popsuć.

Zwłaszcza mieszkając we Wroc'uawiju.

37. Data: 2015-09-12 19:22:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Sep 2015 18:33:49 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
>
> Wrocław jest najdalej na wschód wysuniętym polskim miastem.

Odzywka w stylu niedokszt....cenionego Poety, zaiste.
http://homepage.univie.ac.at/philipp.ther/breslau/ht
ml/pomiedzy.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wysiedlenie_Polak%C3%B
3w_ze_Lwowa

"? Pan z Wrocławia? O!, ja też ze Lwowa."

38. Data: 2015-09-12 20:25:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-12 o 19:22, Ikselka pisze:

> Odzywka w stylu niedokszt....cenionego Poety, zaiste.

A zrozumienie tekstu w jakim stylu?

Ewa

39. Data: 2015-09-13 08:29:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-12 18:33, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Wrocław jest najdalej na wschód wysuniętym polskim miastem.

Ale patentu na nieśmiertelność nie mają.

40. Data: 2015-09-13 08:30:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie.

Praktyka przechodzi z czasem.