Re: Wszystko jest 'głupie' - OT lekki

Data: 2006-10-06 14:42:37
Temat: Re: Wszystko jest 'głupie' - OT lekki
Od: "Old Rena " <o...@g...pl>

Szpilka <s...@S...pl> napisała:
[ciach]
Nie wypowiem szerzej się na temat Twojej metody walki z "brzydkimi wyrazami",
poza stwierdzeniem: nie podoba mi się pomysł z krostami.

> Pytam się pani co zmalował, ale zanim pani zdążyła usta otworzyć
> to dzieciaki z jego grupy jedno przez drugie informowały mnie jakie
> to brzydkie słowa mówił Piotrek.

Mnie się też zdarzyło wysłuchanie opowieści osoby postronnej - nie pytanej o
zdanie - na temat zachowania mojego syna, zamiast skupienia się na tym co
Marcin ma mi do powiedzenia. To błąd IMO. Nie chciałabym go nigdy powtórzyć.
Było zignorowac "donosy" dzieci i powiedzieć im wyraźnie, że nie pytałaś
ich o zdanie. A cóż to, sąd jakiś, przesłuchanie świadków? Siła złego na
jednego?

--
Old Rena (No, ale się ujęłam za dzieckiem...)
[Renata Gierbisz]