Wtopiłam...

11. Data: 2011-01-16 20:52:47

Temat: Re: Wtopiłam...
Od: Piotr_P <6...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-15 00:21, kika pisze:
> ?
>
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Melisę należy posadzić w ogrodzie i zasuszyć na zimę.
> Będzie pewna i pachnąca.
> Pozdrawiam.
Jak można pić herbatę firmy która produkuje samochody ??? (Vitax jest
wykupiony przez TATA,co zresztą na pudełku widnieje)

12. Data: 2011-01-16 21:06:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-16 21:52, Piotr_P pisze:

> Jak można pić herbatę firmy która produkuje samochody ??? (Vitax jest
> wykupiony przez TATA,co zresztą na pudełku widnieje)

Jak można ją kupować? :)
BTW, a Unilever to lepszy (no, może ciut)?

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2011-01-23 22:28:30

Od: Pawel Chmielewski <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Z apteki, Herbapolu, melisa fix, tzn w saszetkach, z serii "Zielnik
> polski" albo "Zielnik apteczny".
Potwierdzam - w tej chwili to najlepsza melisa na rynku. Jeszce kilka lat
temu kupowałem melisę z Bio Active, ale niestety się bardzo pogorszyła
jakościowo oraz zmniejszono wagę saszetki z 2g do 1,5g, więc już nie
polecam.

No i dobrze jest mieć mamę/teściową/babcię co zasuszy trochę tego ziela -
wtedy to już absolutny wypas, tylko trochę więcej roboty z zaparzaniem i
cedzeniem fusów. Taką to piję od święta.

Paweł

P.S. Do melisy daję pół łyżeczki miodu gryczanego.

14. Data: 2011-01-23 23:05:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jan 2011 23:28:30 +0100, Pawel Chmielewski napisał(a):

> Potwierdzam - w tej chwili to najlepsza melisa na rynku.

I reszta ziół tej firmy także.

> [...]
> polecam.
>
> No i dobrze jest mieć mamę/teściową/babcię co zasuszy trochę tego ziela -

No ale to trzeba sobie chyba najpierw posiać, w jakimś ekologicznym
terenie.
Poza wszystkim szkoda, ze w suszonej melisie cytrynowy zapach prawie
zupełnie znika. Wymysliłam, że może by ją tak mrozić...

> wtedy to już absolutny wypas, tylko trochę więcej roboty z zaparzaniem i
> cedzeniem fusów. Taką to piję od święta.
>
> Paweł
>
> P.S. Do melisy daję pół łyżeczki miodu gryczanego.

Gryczanego nie lubię rozpuszczonego (tylko w zwykłej postaci, do chleba z
masłem), więc dodaję wielokwiatowy.

15. Data: 2011-01-24 01:30:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wtedy to już absolutny wypas, tylko trochę więcej roboty z zaparzaniem i
> cedzeniem fusów. Taką to piję od święta.

Wystarczy włożyć do kubka papierowy filtr do kawy przed nalaniem naparu i
po nalaniu usunąć z niego filtr wraz z fusami - albo po prostu włożyć
porcję ziół do małego filtra, zawiązać nitką i zaparzać jak zioła fix :-)

trochę nie na temat śliczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Fruktoza.
Re: I masełko też szwarcowane...
Re: Wracając do polepszaczy.
Słony temat.