Re: Wybrane przypowieści.

From: micol <1...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wybrane przypowieści.
Date: Wed, 3 Jan 2018 21:55:02 +0100

W dniu 2018-01-03 o 20:16, Nemrod pisze:

> Inne interpretacje były zbyt niejasne lub zbyt infantylne.

Tak mowisz. Te o ktorych czytalem nie byly wcale niejasne ani infantylne.

> Podałem swoją interpretację i uzasadnienie.
> Ty nie podałeś nic poza bezmyślnym biciem piany.

Moglbym przytoczyc kilka z tych ktore pisali m.in. zawodowi teologowie,
moglbym tez podac swoja interpretacje, co nie przybliza nas do
rozwiazania problemu tj. ktora z nich jest wlasciwa, bo niby kto mialby
o tym zdecydowac? Z drugiej strony nie powinno byc tak ze kazdy sobie
interpretuje tak jak mu sie podoba.

> Pewne gwarancje daje logika, o ile umiesz myśleć,
> czego jak na razie nie udowodniłeś.
>
> Bycie wyznawcą Chrystusa nie zwalnia z myślenia:
>
> Mk 8,21 I rzekł im: <<Jeszcze nie rozumiecie?>>

Logika dopuszcza wszystkie interpretacje, ktore nie sa z logika
sprzeczne. A jednoczesnie moga byc od siebie rozne.