Re: Wykwintne aczkolwiek proste - uzupelnienie przepisu !!!

From: <m...@h...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Wykwintne aczkolwiek proste - uzupelnienie przepisu !!!
Date: Wed, 12 Dec 2001 17:16:20 +0100

> Ja prawie nie uzywam soli, ale chyba ten golas dodawal i pieprz rowniez
pod > koniec.> Ziolowe przyprawy, albo czosnek zgnieciony/zmiazdzony, kilka
zabkow...
> Mysle , ze pietruszka liscie moglyby byc...
>
> Napisz jak smakowalo

Ten czlowiek wlasnie szaleje w mojej kuchni (w TV na barze oczywiscie) i az
wrocilam do tej skrzynki bo az nerwowa sie robie jak na niego patrze. Tak
szybko gada i wywala 67 produktow na wszystkie stoly i macha swoimi 8 rekami
w kierunku tych wszystkich rzeczy.
A nasze jedzonko dobre wyszlo tylko nie dalam pieprzu, bo nic nie
wspomnialas, o sol sama sie domyslilam, ale tylko troche (wiec za malo) bo
tez nie mowilas. Kurcze moglo byc ciut pikantniejsze. Do tego wina wrzucilam
wlasnie duzo natki i kopru (dobry pomysl, bo koper swietnie pasuje do kuraka
i do bialego wina. Smak jest fajny, tylko jak mowie wiecej soli, pieprzu i
czosnku.
Bede czesciej robic
******
m-gosia