Re: Wymiana korzysci - co to takiego?

Data: 2002-09-20 12:49:16
Temat: Re: Wymiana korzysci - co to takiego?
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

"spider" w news:ametlq$1t9$3@news.tpi.pl napisał(a):

> A co jesli przyjaciel nie 'odda' Ci Twojego wkladu?
> To wtedy przestaje byc Twoim przyjacielem, czy
> czekasz do konca zycia az sie zrewanzuje?

A co jesli tym wkladem jest zaufanie? Jesli oczekuje sie, ze druga osoba
tez ufa? Az tu nagle okazuje sie, ze ta osoba jednak nie ufala, udawala
tylko szczerosc. Co wtedy? Trzeba nad tym przejsc do porzadku dziennego bo
w koncu przyjazn jest bezinteresowna? Ja moge byc szczery ale druga strona
nie musi?

pozdrawiam
Greg