Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu

Data: 2010-01-24 13:19:59
Temat: Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

Koteczek pisze:
> przyjmij z zapasem 25 groszy na wypiek chleba i tyle, dolicz koszty
> mycia, sprzątania po zabawie w wysokości też 25groszy i masz 50groszy.
> Czy się opłaca? Wg mnie słabo a jednak maszynka to grat duży i trzeba
> sprzątać :P

No akurat z tym 'sprzątaniem'... to nawet 25 groszy może nie kosztować
:-), bo toto się w zasadzie tylko wyciera na sucho papierowym ręcznikiem
po zabawie i... można znowu. Na prąd policzyłbym jednak więcej - 1 kWh
to u mnie ok 46 groszy.

Nie chodzi mi wcale o opłacalność ekonomiczną zabawy, tylko o ogólny
pogląd. Tego co się je raczej do pewnej granicy nie wylicza się na
grosze/złote, tylko na smak i zawartość oraz wartości odżywcze :-).

Przy zaangażowaniu max kilku minut w momencie wkładania składników do
maszyny i osobistym doborze składników chleba myślę, że nawet gdyby taki
domowy chleb był ciut droższy od chemicznych dmuchańców dostępnych w
sklepach, to i tak jestem 'do przodu' :-).

pozdr
robercik-us