Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu

Data: 2010-01-25 10:32:47
Temat: Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
Od: Michał Kowalczuk <m...@k...eu>

Oon 2010-01-24, robercik-us vrute-a, bork, bork, bork!

> Wiem, wiem, mogę sobie spisać stan licznika przed i po, ale tego jeszcze
> nie zrobiłem i pytam na wypadek gdyby ktoś to zrobił :-). Szacuję, że
> więcej niż 1 kWh nie powinno pójść, ale jak jest w rzeczywistości?

Mierzyłem Zelmera 43Z011 (715 W). Pojedynczy wypiek chleba, na 3-godzinnym
programie "Basic", pociągnął (jeśli dobrze pamiętam) ok. 0,42 kWh. Na pewno
było to mniej, niż 0,5 kWh - mój miernik oszacował mi koszt na 17 gr.

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk