Re: Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA 4 CZESC ;)

Data: 2005-11-17 13:55:28
Temat: Re: Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA 4 CZESC ;)
Od: Lia <L...@p...onet.pl>

Dnia 2005-11-17 14:42:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *i.* skreślił te oto słowa:

> a jak robisz taki sos,jesli mozna to prosilabym o rzepis,moj mezczyzna
> uwielbia takie sosy a ja umiem tylko zrobic czosnkowy, z sola ziolowa nie
> probowalam..

Po prostu doprawiasz ta solą, zamiast sie bawić w doprawianie pojedynczymi
przyprawami.
Tak jak przy czosnkowym, mozesz dodać nieco majonezu.

> make ziemniaczana do potraw chinskich? nie slyszalam ale jak mozesz to prosze
> napisz co sie z nia robi,bede wdzieczna ;)

Sos się zagęszcza :)
Zwykła mąka zabiela sosy, a ziemniaczana jedynie zagęszcza.

> bo uwielbiam dania chinskie..tylko
> z przyprawami problem bo nie wiem jakich uzywac oprocz standardowych mieszanek
> roznych ziol w jednej torebce do dan chinskich

Olej sezamowy, imbir.
Jak masz ulubioną gotwową przyprawę, to po prostu zobacz co w niej siedzi,
i eksperymentuj z tymi składnikami pojedynczo.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*