Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

541. Data: 2011-11-24 20:41:03

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl> wrote in message
news:jam9cd$igf$1@inews.gazeta.pl...

> To prawda oczywiście. Gdyby nie emocje, nie potrafilibyśmy myśleć w ogóle.
> Lecz mówiąc w tym wątku o emocjach miałem na myśli takie bardziej potoczne
> znaczenie tego słowa. Chodzi o to, żeby silne emocje nie przeszkadzały w
> ocenie rzeczywistości.

a mi sie zdaje, ze Twoje przekonanie, iz umiesz ocenic stan emocjonalny
innych stoi na przeszkodzie bycia obiektywnym.
i.

542. Data: 2011-11-24 21:04:30

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 21:41, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> a mi sie zdaje, ze Twoje przekonanie, iz umiesz ocenic stan emocjonalny
> innych stoi na przeszkodzie bycia obiektywnym.

Jestem jak najbardziej subiektywny. Wszystkie poglądy, którymi się
dzielę są moje przecież. Nie mogą być obiektywne.
A jak się ma Twój zarzut do moich zdolności oceniania Twojego stanu
emocjonalnego wobec stwierdzenia, że w każdej relacji między dwoma
rozmówcami ocena interlokutora jest koniecznością, żeby podjąć dialog?

A czy Twoje stwierdzenie powyżej nie jest oceną mnie i mojego stanu? No
bądźmy poważni i nie czepiajmy się ocen, sami oceniając. :)))

michał

543. Data: 2011-11-25 05:35:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem jak najbardziej subiektywny. Wszystkie poglądy, którymi się dzielę
> są moje przecież. Nie mogą być obiektywne.

czyli nikt nie moze byc obiektywny.

> A jak się ma Twój zarzut do moich zdolności oceniania Twojego stanu
> emocjonalnego wobec stwierdzenia, że w każdej relacji między dwoma
> rozmówcami ocena interlokutora jest koniecznością, żeby podjąć dialog?

zalezy co oceniasz.

> A czy Twoje stwierdzenie powyżej nie jest oceną mnie i mojego stanu?

jak najbardziej.

> No bądźmy poważni i nie czepiajmy się ocen, sami oceniając. :)))

to nie czepianie sie.

i.

544. Data: 2011-11-25 09:43:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:28, Ikselka pisze:

> Jak widać.
> Ponieważ MNIE przypadek Suzi interesuje o ile służy wnioskowaniu na
> przyszłość w celach konstruktywnych, a nie wnioskowaniu wsobnemu, jak
> mojemu rozmówcy.

A jaki to konstruktywny wniosek dla Suzi płynie z tego, co jej
napisałaś - tzn. że zabrakło jej asertywności, że dlaczego tam chodziła
i po co, że widocznie sama tego chciała? Jaką naukę dla siebie ma z tego
wynieść? Zakładając oczywiście, że czasu cofnąć nie możemy.

Ewa

545. Data: 2011-11-25 10:15:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czyli Ty wierzysz naprawdę 3-)

Mówiłyśmy o mnie, czy o Tobie?

--

Paulinka

546. Data: 2011-11-25 11:27:28

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:22, Ikselka pisze:

> Na wychowanie dzieci w normalnej rodzinie wpływają oboje rodzice - kiedy
> jedno jest niewierzące, a drugie wierzące, należy znaleźć kompromis w
> wychowaniu. Moi rodzice znaleźli. Jak widać.
Znaczy się - dali Ci wybór.
Ty swoim dzieciom dałaś podobny ? Jak sądzę - ochrzciłaś
jako małe dzieci ?

547. Data: 2011-11-25 16:58:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 06:35, Iwon(K)a pisze:
[...]
> zalezy co oceniasz.

Chcesz powiedzieć, że niektórych rzeczy nie wolno ocenić? :)

> jak najbardziej.

> to nie czepianie sie.

No to może przyganianie... Wiesz, te rodem z kuchennych skojarzeń.

michał

548. Data: 2011-11-25 20:37:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 10:43:22 +0100, medea napisał(a):

> A jaki to konstruktywny wniosek dla Suzi płynie z tego, co jej
> napisałaś - tzn. że zabrakło jej asertywności, że dlaczego tam chodziła
> i po co,

No, no, dalej...

> że widocznie sama tego chciała?

A gdzie to napisałam? - to pogadamy konkretniej. Bo póki co to TWOJE słowa,
znowu TWOJE. Autorskie. Po raz enty.

> Jaką naukę dla siebie ma z tego
> wynieść? Zakładając oczywiście, że czasu cofnąć nie możemy.

Jaki może być wniosek/nauka dla 40-letniej baby, która dziś ślozy leje, że
jej się krzywda stała 25 lat temu i oczekuje współczucia innych 40-letnich
bab, że do tej pory sobie nie poradziła z traumą?
Wniosek powinien być podobny, jak np w stosunku do dorosłych osób, które
pomimo wkroczenia w wiek dojrzały nadal czują się osierocone przez
rodziców, zupełnie jak kiedyś, kiedy były dziećmi - i nic się w tym
poczuciu od lat nie zmienia. Łapiesz? - e, nie, na pewno nie. Mniejsza z
tym. Inni załapią.

Suzi mogę powiedzieć tylko: dorośnij kobieto i weź się za siebie. Dorosły
świat nie lituje się nad dorosłymi sierotami oraz dorosłymi ofiarami
dziecięcych traum, o ile nie robią one nic innego poza biadoleniem.
Dorosły świat nie traktuje poważnie dorosłych, którzy nie poradzili sobie
ze sobą przez tak długi czas i nadal obchodzą ich tak naprawdę jedynie
dziecięce sieroctwo i trauma wyłącznie w odniesieniu do nich samych.

--
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

549. Data: 2011-11-25 20:41:07

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:37, XL pisze:

> Jaki może być wniosek/nauka dla 40-letniej baby, która dziś ślozy leje, że
> jej się krzywda stała 25 lat temu

to o mnie?

--
Są normalne piersi ( . )( . ), piersi silikonowe ( + )( + ), piersi
idealne (o)(o). Czasami piersiom jest zimno (^)(^),niektóre

550. Data: 2011-11-25 20:45:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SuzIQ pisze:

> to o mnie?

Polecam się nie denerwować i dać spokój 50-letniej babie, której się
znowu za dużo wydaje...

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...