Re: Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?

Data: 2009-10-04 09:17:38
Temat: Re: Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

Sat, 03 Oct 2009 23:10:31 +0200, vcore napisał(a):

> Termoobieg wyrównuje temperature w całym piekarniku i tym samym przyspiesza
pieczenie, np. pieczenie
> kuraka czy golonki bez termoobiegu trwa bardzo długo a na dodatek taki delikwent
jest przypieczony
> tylko od góry

Dzięki za info.

W ogóle poczytałem odrobinę o tym termoobiegu, znalazłem np taką notkę -
http://www.euro.com.pl/termin.xml?term=43726 - wychodzi że to ogólnie dobra
rzecz jest.

Gotowanie opanowuję od paru tygodni dopiero więc się gówno znam, a
przyjaciółki dwie mi rzuciły że wentylatora się używa tylko do jakichś
specjalnych rzeczy jak ciasto francuskie ;]

Popróbuję więc z wentylatorem i dam odrobinę wyżej, bo mi się trochę spód
za mocno spiekł.

W ogóle pizza to jest genialna potrawa :D

--
Kapsel
http://kapselek.net