Re: Zagwozdki dwie

From: "Kropelka" <k...@t...pl.lub.gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zagwozdki dwie
Date: Wed, 6 Feb 2008 22:39:51 +0100

Użytkownik "panta_rei" <j...@c...znajdzie> napisał w wiadomości
news:slrnfqjgj1.gg6.jak_jakas@chce-to.znajdzie...

> Generalnie to samo co dla innych, z tym zastrzeżeniem, że jak najmniej
> wieprzowiny, jak najwięcej ryb :/ Ograniczyć też tłuszcze mleczne- sery,
> masło. Jak robisz np surówkę ze śmietaną to odkładasz troszkę i dla niej
> robisz z naturalnym jogurtem lub oliwą. Dużo warzyw, świeżych przede
> wszystkim, gotowanych na parze. Jak najmniej soli i wszelkich związków
> sodu (konserwanty, wzmacniacze itp.), jeśli są problemy z ciśnieniem.
> Żeby gospodarkę lipidową poprawić to zaleca się dużo ryb w szczególności
> morskie i tłuste, oliwa z oliwek do smażenia i dużo oliwy w stanie
> [...]
Właśnie w tym problem- Teściowa nie zje żadnej ryby. Nie zje też żadnego
surowego warzywa (no może ewentualnie pomidora latem). Na szczęście
problemów z ciśnieniem nie ma więc nie muszę szczególnie unikać soli. Z
warzyw może być ewentualnie kapusta w bigosie, marchewka duszona z groszkiem
lub w ten sam sposób buraczki:-( Wiem wiem... bede miala naprawdę niezly
orzech do zgryzienia...

> Zainteresuj się dietą Montignac'a sam ją stosuję od trzech tygodni i
> jeśli chodzi o samopoczucie to jest rewelacyjna, pomijam już fakt
> zgubienia 4,5kg ;) Nie daję głowy, że na tej diecie cholesterol utrzyma
> sie na odpowiednim poziomie, jeszcze trochę i sprawdzę na sobie ;)
Osobiście znam- wiele miesięcy stosowałam i polecam innym. Sama świetnie się
czułam - minusem dla mnie jest mój rozkład dnia i to że przy montim raczej
odpada jedzenie na mieście.
W przypadku teściowej stanowczo odpada:-(
Mimo wszystko dzięki za radę
Zdrówka i zdrowego Mmowania życze:-)

Agnieszka