Zatrzymać zło.

51. Data: 2015-02-19 10:15:04

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lutego 2015 08:05:53 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:
> [...]
ps.com...

> Ich manipulacja za pomocą której chcą sobie podporządkować mężczyzn.
>
> --
> LeoTar
> Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/
>
> ---
antywirusowe Avast.

moze? ale glownie dla tego ze kobieta jest slabsza fizycznie, jeszcze dosc czesto
zalezna finansowo od mezczyzny.

kobiety karateczki albo bokserki tak chetnie sie nie uderzy. co do kobiety milonerki
sie wypowiem, ale zawsze moze taka wezwac ochroniarza, pod warunkiem ze bijacy sam
nie jest ochroniarzem co jest dosc modne

52. Data: 2015-02-19 11:54:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 22:11:53 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

ps.com...

> aha, to co powoduje ze sa bite?

Także mężczyźni są bici przez kobiety - więc to nie PŁEĆ w ogóle tutaj ma
znaczenie, jaki wiec w ogóle sens ma ta ustawa odnośnie tylko kobiet? a
gdzie prawa mężczyzn? ojców?

Powodem zjawiska jest przede wszystkim popkultura: w mediach promuje się
eskalację agresji, dezawuuje najlepsze wartości, w tym wartości rodzinne;
jako wzorce utrwala płytkie relacje międzyludzkie - stąd i relacje między
małżonkami są płytkie, egoistyczne. Ba, jesli w ogóle są to małżonkowie, bo
instytucja małżeństwa jest dezawuowana jako "niewola", "uwiązanie", wszak
człowiek dorosły ma się "bawić", "musi to mieć" i "jest tego wart" - gdzie
tu poświęcenie/oddanie dla drugiej osoby? Ludzie żyją praktycznie osobno:
mają osobnych znajomych, osobne sprawy, osobne konta - czasem mają tylko
wspólne dziecko/dzieci i częściej kredyt, a i dziecko jako wartość
nadrzędna i cel życia dwojga kochających się ludzi już pozostaje poza sferą
nadrzędną, jest tylko "płodem", który albo można zabić, kiedy przeszkadza,
a jeśli pozwala mu się żyć, to tylko dlatego, ze zaspokaja krótkometrażowe
ambicje. Już rozpatruje sie eutanazję - starców i dzieci. A co. Człowiek
dorasta przecież po to, aby wziąc jak najwięcej z życia!..
...zanim ktoś u wezgłowia szpitalnego łóżka uzna za niego, że jest
niepotrzebny :->

53. Data: 2015-02-19 11:55:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 01:15:04 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> moze? ale glownie dla tego ze kobieta jest slabsza fizycznie, jeszcze dosc czesto
zalezna finansowo od mezczyzny.

Nie te czasy, pszepana:
https://www.google.pl/search?q=agresja+w%C5%9Br%C3%B
3d+kobiet&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=8MDlVKfSLYu
rUZKLhPgL

54. Data: 2015-02-19 12:00:56

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:
ps.com...

wiadomo ze lepiej nie wiedziec czegos co nie miesci sie w ciasnocie

> moze? ale glownie dla tego ze kobieta jest slabsza fizycznie, jeszcze
> dosc czesto zalezna finansowo od mezczyzny.

A czy te silne i niezależne finansowo nie maja problemów? Kobiety
manipulują a mężczyźni nadużywają fizycznej siły - i jedno i drugie to
dwa oblicza przemocy, której celem jest podporządkowanie sobie tego
drugiego. Dlaczego celem tak mężczyzn jak i kobiet jest dominacja nad
tym drugim?

> [...]
> kobiety milonerki sie wypowiem, ale zawsze moze taka wezwac
> ochroniarza, pod warunkiem ze bijacy sam nie jest ochroniarzem co

Nie chodzi o to by panowała równowaga siły lecz o to by tę równowagę
zastąpić współpracą oparta na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Bo
równowaga siły wcześniej lub później zawsze ulega zwichnięciu i
rozpoczyna się otwarta wojna. A wojna prowadzi do zniszczenia i zagłady.

55. Data: 2015-02-19 12:01:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 17:11, XL pisze:

> Polecam (i wierzę, że się wczytasz, bo kto, jeśli nie Ty...?):
> http://dlarodziny.net/akcje/003/strzemecki_o_konwenc
ji_przemocowej.pdf

No niestety ale w wielu kwestiach nie tylko się nie zgadzam z autorami,
ale mam wręcz odmieni zdane. Ot choćby to że to socjalizm niewoli
człowieka w kwestiach światopoglądowych. . Autorzy wydają się być
takimi samymi oszołomami jak tamci, tylko ma się rozumieć w odwrotna
stronę.

Natomiast co do tej Konwencji to największe moje zdziwienie spowodowało
to że ani słowa w nim o prawach mężczyzn do godnego życia. Czy tam są
jakieś debile skoro nie wiedzą że tak średnio licząc w 1/3 przypadków ta
przemoc w rodzinie polega na tym że to baba pierze chłopa i maltretuje
psychicznie?

56. Data: 2015-02-19 12:20:40

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> [...]

> jakieś debile skoro nie wiedzą że tak średnio licząc w 1/3 przypadków ta
> przemoc w rodzinie polega na tym że to baba pierze chłopa i maltretuje

Co do przemocy fizycznej to dominują w niej mężczyźni natomiast w
przemocy psychicznej i manipulacji dominują w 100% kobiety. Bo nie
ograniczają się tylko do bezpośredniej przemocy w stosunku do swoich
mężów. Manipulują instytucjami państwowymi odgrywając role
pokrzywdzonych w taki sposób by winnym okazał się zawsze mężczyzna. Te
instytucje, rzekomo służące walce z przemocą w rodzinie w rzeczywistości
pozostają na usługach kobiet.

Nie chodzi mi o to by karać kobiety za manipulację ale o to by
uzmysłowić społeczeństwu, że problem przemocy tkwi w błędnym wychowaniu
dzieci, że problem zaczyna się od zakazu. Wszak ZAKAZ jest aktem
przemocy, a szczególnie zakaz stosowany przez dorosłego (rodzica) w
stosunku do dziecka.

57. Data: 2015-02-19 12:37:42

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lutego 2015 11:55:44 UTC+1 użytkownik XL napisał:

zalezna finansowo od mezczyzny.

> Nie te czasy, pszepana:
> https://www.google.pl/search?q=agresja+w%C5%9Br%C3%B
3d+kobiet&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=8MDlVKfSLYu
rUZKLhPgL

wprwdzie z linkami nie dyskutuje, ale mam wrazenie ze nie zadalas sobie trudu
zapoznania sie z zagadnieniem, warto przeczytac:

ctrl C ctrl V

odobnie jak mężczyźni, kobiety walczą o przetrwanie i odpowiednich partnerów. Jednak
ewolucyjne znaczenie konkurencji i agresji wykazywanej przez przedstawicielki płci
pięknej przez długi czas pozostawało niedoceniane przez świat nauki - twierdzą
badacze z The Royal Society. W zbiorowym badaniu poddali oni analizie powody i
sposoby, w jaki rywalizują ze sobą kobiety.

O co konkurują kobiety?
Jak podają autorki badania, Anne Campbell i Paula Stockley, kobiety konkurują ze sobą
w bardziej subtelny sposób niż mężczyźni i z tego powodu zachowania takie przez długi
czas były lekceważone przez naukowców. Tymczasem, pomimo że kobiety częściej stosują
strategie minimalizujące ryzyko szkody fizycznej, nie powinno się umniejszać
znaczenia wykazywanej przez nie chęci rywalizacji.

Według autorek analizy, młode kobiety konkurują o mężczyzn i środki, które mogą oni
im zapewnić. Rywalizują o cechy, które cenione są przez mężczyzn, a mianowicie o
młodość i atrakcyjność. W sytuacji gdy konkurencja się nasila, rywalizacja może
obejmować użycie agresji pośredniej, np. napiętnowanie, wyłączenie społeczne czy atak
na reputację.

Zdaniem Campbell, kobiety żyjące w różnych zakątkach Zachodu mogą reagować w odmienny
sposób na potencjalne zagrożenia i rywalizację. Podczas gdy najczęściej mamy do
czynienia z agresją pośrednią, liczne czynniki typowe dla centralnych części miast
mogą przyczyniać się do nasilenia rywalizacji i zwiększać ryzyko konfrontacji
fizycznych. Bieda w połączeniu z niekorzystnymi wskaźnikami stosunków seksualnych i
zmienną wysokością dochodów mężczyzn prowadzi do sytuacji, w której kobiety zaczynają
rywalizować o zamożnych mężczyzn, nawet jeżeli chodzi jedynie o krótkotrwały związek
- tłumaczy Campbell.

Dla przykładu, zasada "przyjaciel czy wróg" (ang. "friend or foe"), obowiązująca w
gangach działających na terenie miast, może prowadzić do napięć w sytuacji pojawienia
się na horyzoncie nieznajomych kobiet. Jak tłumaczy Campbell, kobiety należące do
gangu mogą stać się agresywne w stosunku do nowo przybyłych gości. Świadome tego, że
są one szczególnie atrakcyjne dla mężczyzn, członkinie gangu zainicjować mogą grupowe
ataki na kobiety, które rzekomo "kradną" im mężczyzn.

Bezpośrednia i pośrednia agresja kobiet
Groźby i strach są niezwykle potężną bronią, gdy w grę wchodzi rywalizacja lub
agresja. Dziewczęta i kobiety, które nie dostosowują swojego zachowania do
obowiązujących standardów, mogą doświadczyć wykluczenia społecznego lub utraty
przyjaciółek. Agresja pośrednia wykorzystuje minimalną ilość energii i zwykle wiąże
się z niskim ryzykiem szkody fizycznej. Jednak jej skutki są nie mniej poważne niż w
przypadku agresji bezpośredniej. Pejoratywna plotka rozgłaszana przez większą część
danej grupy społecznej może mieć destrukcyjny wpływ na jednostkę, której dotyczy,
prowadząc do depresji czy nawet prób samobójczych.

W ubiegłym roku naukowcy z University College London dowiedli, że
niesatysfakcjonujące kontakty międzyludzkie mogą skutkować przedwczesną śmiercią. Jak
piszą autorzy badania, Michael Cant i Andrew Young, kobiety są bardziej podatne na
presję otoczenia niż mężczyźni. Co więcej, z większą wrażliwością reagują na kary.
Fakt, że kobiety posiadają doskonale rozwinięte zdolności społeczne (lepiej radzą
sobie z testami czytania w myślach i empatii) oznacza także, że dotkliwiej odczuwają
zagrożenie odrzucenia.

Według Campbell, strach i złość mogą popychać kobiety do agresji fizycznej. Podczas
gdy różnice międzypłciowe nie mają większego znaczenia w przypadku złości, odgrywają
ważną rolę, jeżeli chodzi o strach. Wyższy poziom strachu odnotowywany wśród kobiet
tłumaczyć można dążeniem do przetrwania, od którego zależy życie ich potomstwa.

Co więcej, autorzy badania zaznaczają, że rywalizacja między przedstawicielami tej
samej płci ma związek z zachowaniami społecznymi. Jak piszą Campbell i Stockley, w
porównaniu z bezpośrednimi formami agresji, obserwowanymi wśród innych gatunków,
użycie wykluczenia społecznego przez kobiety jest strategią niosącą stosunkowo niskie
koszty i związaną z zachowaniami egalitarnymi. Odkrycie ma szczególne znaczenie dla
badań nad ewolucją społeczną człowieka, jako że stosowanie niosących niskie koszty
strategii ma, zdaniem naukowców, utrzymać współpracę społeczną między jednostkami.

58. Data: 2015-02-19 12:47:16

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-19 o 12:00, LeoTar pisze:

> [...]
> dwa oblicza przemocy, której celem jest podporządkowanie sobie tego
> drugiego. Dlaczego celem tak mężczyzn jak i kobiet jest dominacja nad

Ogólnie trudno zarzucić Twoim teoriom jakieś duże oderwanie od
rzeczywistości. Jednak myślę że nadużywasz w formowaniu opinii swoich
osobistych przeżyć z jedną kobietą. A one ogólnie wiele od nas się nie
różnią. Piszesz - "one nami manipulują", a faceci to już niby nimi nie
manipulują? Manipulują i nierzadko nawet za pomocą, jak to określiłaś, -
seksu.

Normalna rzecz w związku dwojga ludzi, tarcia, nawet podświadome, w
chęci uzyskania dominacji to norma, szczególnie na początku związku. Ty
akurat dałeś się zdominować psychicznie przez partnerkę, ale wiedz że to
nie jest norma. Normą natomiast jest to że stopień zdominowania zależy
przede wszystkim od zdominowanego. twoja była wyczuła że twoim słabym
punktem jest seks, a więc to nim pewnie głównie z Tobą pogrywała.

59. Data: 2015-02-19 12:48:57

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lutego 2015 11:54:00 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> dorasta przecież po to, aby wziąc jak najwięcej z życia!..
> ...zanim ktoś u wezgłowia szpitalnego łóżka uzna za niego, że jest

moze tak, ale wszelka agresja jest przede wszystkim wynikiem glebokiego stresu, z
ktorym nie umiemy sobie poradzic. czesto sa to zachowania nawykowe, lub tez
wynikajace z braku odpowiednich wzorcow osobowych. szczegolnie w obszarze tzw
patologii rodzinnej. kwestie subkulturowe i negatywne wzorce zachowan propagoawne
przez media jak twierdzisz maja jak sadze znacznie mniejsze znaczenie.

poza tym agresja jest wybitnie zachowaniem meskim. glownie poprzez testosteron
powodowana. przykaldow w przyrodzie pelno. wystarczy poszukac w odpowiednim mejscu.
zwyczajnie na przestrzeni ewolucji agresja samca sie oplacala i byla wysoce
promowana. sa to atawizmy. zarowno w biologii jak i w naukach spolecznych jesli nie
patrzy sie na czlowieka i jego zachowania pod katem ewolucji to nie ma sensu w ogole
zajmowac sie tematem psychologia i socjologia jednostki i grup spolecznych

60. Data: 2015-02-19 12:52:04

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-19 o 12:20, LeoTar pisze:

> [...]
> wychowaniu dzieci, że problem zaczyna się od zakazu. Wszak ZAKAZ jest
> aktem przemocy, a szczególnie zakaz stosowany przez dorosłego

Oj byś musiał przyjechać na wieś, na której teraz mieszkam. Tu faceci sa
wręcz masakrowani przez swoje połowice. Na początku zdębiałem jak na
małe party w męskim gronie wdarła się połowica jednego z biesiadników,
nie było żadnego tłumaczenia, tylko razy gdzie popadnie, kołkiem
wyrwanym z płotu...

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...