Zdrowe obiady

201. Data: 2011-01-09 21:47:08

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo nie dotyczą diety ani dzieci np kontroluję oddech i oddycham tylko nosem
> pilnuję odpowieniej dla fizjologii pozycji robienia siusiu i załatwiania
> większych potrzeb. Każdy prysznic kończę strumieniem zimnej wody.

Mi to przypomina "Dzień świra" w praktyce, niestety...

Widziałeś?

Ania

202. Data: 2011-01-09 21:48:37

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Veronika napisał:

> Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jest mnóstwo innych sklepów/sieci, które również nazywają się
> hurtowniami i jakoś wejściówek nie wymagają?
> Bo?

Istnieje coś takiego jak indywidualny klient hurtowy. Np. inwestor który
potrzebuje towaru w ilości hurtowej ale raz. Buduje ktoś dom - cegły i
dachówkę kupuje hurtowo ale drugi raz po dostawę nie przyjdzie.
A i tak frajer tylko kupuje sam - zwykle przez wykonawcę robót taniej
wychodzi bo on jest odbiorcą stałym i ma dodatkowe upusty - sprzeda
inwestorowi taniej niżby inwestor sam kupił i jeszcze na tym zarobi.

I teraz są hurtownie nastawione na takiego również klienta - te
sprzedadzą każdemu i są hurtownie (zwykle znacznie większe)
przyciągające do siebie klientów stałych - sprzedawców detalicznych
obietnicą niekonkurowania z nimi na rynku końcowego odbiorcy. Polityka
firmy - tylko tyle uniemożliwia sprzedaż przez hurtownię klientom
detalicznym.

Nie chce Makro wpuszczać ludzi z ulicy - ich wybór, tak skonstruowali
publiczna ofertę i tak czynią. Będą chcieli - ogłoszą zmianę polityki i
żadna ustawa nic do tego nie ma. Jedynie czego zgodnie z prawem nie mogą
zrobić to ogłosić się jako sklep detaliczny i wymagać kart wstępu -
zasady sprzedaży muszą się zgadzać z publicznie ogłoszona ofertą.

--
Darek

203. Data: 2011-01-09 21:48:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-09 22:47, czeremcha pisze:
> Mi to przypomina "Dzień świra" w praktyce, niestety...

Bingo! Miałam to samo napisać, ale zabrakło mi odwagi, przyznaję. ;)

Ewa

204. Data: 2011-01-09 21:51:52

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka napisał:
> Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [ciach długi opis]
>
> To ja chyba wolę być chora, ale szczęśliwa. Próba zastosowania czegoś
> takiego, jak opisałeś, skończyłaby sie u mnie ciężką depresją gdzieś tak
> koło trzeciego dnia...

Tak to mają więźniowie w kiciu.

Ja nie mówię że oliwa to coś złego - ale _musieć_ rano, dokładnie łyżkę?
Fuj! Jak mnie najdzie smak to potrafię sobie oliwy (zwłaszcza greckiej
albo najlepiej hiszpańskiej - włoskie są jak dla mnie za mdłe) z gwinta
pociągnąć - i w tym cały urok życia, chcę - ciągnę okowitę, chcę - oliwę...
Dobrym, nierafinowanym tranem też nie pogardzę.

--
Darek

205. Data: 2011-01-09 21:54:21

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Chyba oleju rycynowego ;-PPP

Ale olej rycynowy to nie na oczyszczenie - jedna literka ci się pomyliła...

--
Darek

206. Data: 2011-01-09 22:11:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Jan 2011 22:54:21 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Ale olej rycynowy to nie na oczyszczenie - jedna literka ci się pomyliła...

Och, nie, nie pomyliła ;-P

207. Data: 2011-01-09 22:24:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama pora wstawania zakończyłaby się u mnie ciężką depresją po trzech
> dniach...

ale nie kazdy pisze na niusach do "po polnocy".....

i.

208. Data: 2011-01-09 23:01:14

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> większych potrzeb. Każdy prysznic kończę strumieniem zimnej wody.

Mi to przypomina "Dzień świra" w praktyce, niestety...

widziałem. I nie udaję wcale że wszystkie zebrane w tym filmie natręcwa
dotyczą tylko i wyłącznie innych. Każdy ma jakieś tam swoje natręctwa i
"-izmy". Ja nie lubię koni i polityków, A to co opisałem robię z wyboru. Gdy
są sytuacje kiedy czegoś nie robię - nie cierpię z tego powodu i nie blokuje
mi to możliwości robienia innych rzeczy. Z filmu najbardziej mnie bawi
"modlitwa" - wpaniały obraz współczesnego Polaka

209. Data: 2011-01-09 23:12:06

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:4d2a2dfa$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
>
> To ja chyba wolę być chora, ale szczęśliwa. Próba zastosowania czegoś
> takiego, jak opisałeś, skończyłaby sie u mnie ciężką depresją gdzieś tak

więźniowie w kiciu, pacjenci w szpitalu, żołnierze w wojsku. Zorganizowane
formy działania cechują sie jakimś tam porządkiem. Można być absolutnym
luzakiem i każdy dzień spędzać całkowicie inaczej w każdym jego aspekcie. Ja
nikomu tego nie bronię i nie mówię że to źle. Mój organizm lepiej znosi
uporząkowanie dnia. Ilu z tutaj piszących podporządkowuje całe swe życie
swoim nałogom: paleniu, uzależnieniu od porannej kawy, piwku po pracy nawet
nie zdając sobie z tego sprawy. Ile osób będąc w szpitalu zapomina o swym
luzactwie i poddaje się bez protestu ale i bez zrozumienia medycznym
procedurom i rytuałom Moim wyborem jest nie szkodzić sobie. I dobrze mi z
tym :)))
--
Jackare

210. Data: 2011-01-10 06:28:12

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić to ogłosić się jako sklep detaliczny i wymagać kart wstępu -
> zasady sprzedaży muszą się zgadzać z publicznie ogłoszona ofertą.

bo ja sobie moge hurtownie w baraku postawic gdzies tam - wszedzie...
i nie chce mi sie juz pisac...
np. czemu nie moge postawic sklepu - wszedzie...

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.
Dzieci jedzą śmieci.
Masła i smalcu daj nam dzisiaj...