Zdrowe obiady

51. Data: 2011-01-06 16:21:33

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 16:03, Ikselka pisze:

> Szprotek też nie lubi???

Szprotek nie próbowała ze względu na ich wygląd. Ja jako dziecko
zajadałam się. Nawet z całymi kręgosłupami je zżerałam.

Ewa

52. Data: 2011-01-06 16:23:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 16:08, aga pisze:

> a wątek powędrował chyba w kierunku "co je moje dziecko" :)

No tak, bo miał też służyć inspiracji.

A tytuł wątku wydawał mi się zabawny w kontekście poprzedniego wątku o
pizzy versa tradycyjne ZDROWE polskie obiadki. Nie pomyślałam, że
przecież nie każdy czytał i skojarzy.

Ewa

53. Data: 2011-01-06 16:27:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 17:20, medea pisze:

> Gdyby ktoś nie zrozumiał, tytuł nawiązuje do poprzedniego wątku, w
> którym została zakwestionowana pizza jako danie obiadowe

versa

> tradycyjne
> polskiego obiadki.

Ewa

54. Data: 2011-01-06 16:33:28

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 22:04, medea pisze:
> Mam taki pomysł przy okazji wątku o śmieciowym żarciu ;), żebyśmy się
> podzielili ze sobą pomysłami na ZDROWE obiady chętnie jadane przez dzieci.

Takie naprawdę zdrowe i naprawdę chętnie, to ryby w dowolnej formie poza
wędzoną, risotto z owocami morza lub cielęciną na ostro, pomidory w
każdej postaci i twaróg. Inne różnie i nie chce mi się polemizować lub
"polemizować", czy pieczeń wołowa jest zdrowa, albo na przykład spaghetti ;)
--
pzdrw, Bbjk

55. Data: 2011-01-06 16:35:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Ależ nie krępuj się Iwonko! Podaj swoje ZDROWE propozycje. Amerykański
> hamburgerek?

masz dosc spore ograniczenia jesli chodzi o potrawy...nie tylko polskie.

i.

56. Data: 2011-01-06 16:46:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 17:35, Iwon(K)a pisze:

> masz dosc spore ograniczenia jesli chodzi o potrawy...nie tylko polskie.

Nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żebyś poszerzyła moją wiedzę. Tylko
na to czekam. To co było dzisiaj na obiadek? :)

Ewa

57. Data: 2011-01-06 16:48:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 16:50:16 +0100, Aicha napisał(a):

> U MNIE w sklepie innych nie ma,

U mnie też.

> nawet chciałam wczoraj do pizzy (;p)
> kupić, ale jak sobie pomyślałam, ile tam prawdopodobnie leżą w tej
> ladzie, to zrezygnowałam. Będzie wegetariańska.

Szprotki kupuje się w Makro, w określone dni, kiedy jest świeża dostawa.

58. Data: 2011-01-06 16:50:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 17:21:33 +0100, medea napisał(a):

> Szprotek nie próbowała ze względu na ich wygląd. Ja jako dziecko
> zajadałam się. Nawet z całymi kręgosłupami je zżerałam.

Hmmm, moje dziewczyny właśnie ze względu na wygląd je jadły - na samym
poczatku jako "złote rybki" z bajki. Takoż i makrele :-)

59. Data: 2011-01-06 16:52:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 17:48, Ikselka pisze:

> Szprotki kupuje się w Makro, w określone dni, kiedy jest świeża dostawa.

Się ma firmę, to się kupuje. Znowu Twoje jest jedynie obowiązujące? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

60. Data: 2011-01-06 16:56:24

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> tak przeczytałam te wszystkie odpowiedzi, i albo mi się zdaje, albo
> faktycznie dzieciom nie dajecie... a RYBY???

No właśnie - ryby.
A sama wczoraj na obiad robiłam :-)
Starszy uwielbia. Młodszy mniej.
Co roku nad morzem ryba jadana jest dzień w dzień przez cały pobyt. W domu
juz rzadziej.

Sylwia

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.