Re: Zelmer FENOMEN - ciasto drożdżowe

Data: 2003-12-03 10:12:46
Temat: Re: Zelmer FENOMEN - ciasto drożdżowe
Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl>

On Wed, 3 Dec 2003 09:36:56 +0100, Martka wrote:

> no takiego mi smaka narobilas, ze mam go juz w domu :))) tak nudzilam meza,
> ze mi kupil :))) bede sie dzis nim bawic - wczoraj moglam tylko ogladac, bo
> dziecko juz spalo i nie moglam halasowac.
> pan w sklepie zaczal mi tak zachwalac ten robot, ze az mnie ubawil (i
> znuuuudzil). ja go prosze zeby mi pokazal konkretna rzecz, a ten mi wyklad
> strzela o wyzszosci fenomena nad innymi :))

Az sobie zobaczylem na stronie, co on potrafi i od razu jedno pytanie mi
sie nasunelo - jak dziala obieraczka do ziemniakow? Warta jest ona
cokolwiek?

Ja sam mam robota MPM Product - kosztowal calkiem nieduzo (ok. 300 zl).
Uzywam go wcale nierzadko (blendera,wyciskacza do cytrusow, malaksera;
ciasto raczej wyrabiam recznie - choc moze sprobuje zrobic nastepnym razem
kruche w nim) i jak na razie nie mialem problemow. Kupowalem tez nie tak
dawno Philipsa o tej samej funkcjonalnosci na prezent - ksoztowal 2x tyle
(juz po znizkach), owszem, czesc rzeczy jest wykonana lepiej, ale, jak dla
mnie, jakosc MPM-a wystarczy.

mucher