Re: Ziobro i wyrok polityczny ?

From: tren R <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ziobro i wyrok polityczny ?
Date: Wed, 17 Dec 2008 09:50:30 +0100

michal pisze:

> No niestety! Ten elektorat jest do dupy! Ja, demokrata, Ci to mówię! :)

to ty jesteś dupokrata, od razu było mówić! :)

> Co to to nie! Elektorat jest zbiorem ludzi o określonych poglądach i
> sympatiach. Te poglądy wg mnie są do dupy. Chciałbym, żeby ten elektorat
> zmienił poglądy i wtedy partia pójdzie w niebyt. Moja córka i mój zięć
> są częścią tego elektoratu. Szlag mnie trafia z tego powodu, ale tylko
> wtedy, kiedy nie da się uniknąć rozmowy o polityce. Nadal jest moją
> córką i kocham ją, chciałbym tylko, żeby zmieniła swoje poglądy
> polityczne. Nie spycham jej w niebyt. :)

tylko dlatego, że to twoja córka, dupotato, tfu, dupokrato! :D
skoro ich poglądy są do dupy, to oni też, bo w końcu niby dlaczego nie?
(to poważne pytanie wbrew pozorom)

-medialnej-krytyki/

> Komiczny jest Ziemkiewicz. Po prostu go nie trawię. Opanowany obsesją
> podżegacz.

tak, rafalek be, niedobli chlopcik, ujwisiek stjaśni!
a ciemniewskiego podziwiasz?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"