Re: Zlewowe rozterki

Data: 2011-11-06 15:25:45
Temat: Re: Zlewowe rozterki
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/4eb5fa47@news.home.ne
t.pl
*BQB* napisał(-a):

> Najprościej, to mieć zatkane oba odpływy ze zlewów korkiem, wtedy
> wody z syfonu nie wyssie, bo nie będzie jak.

I też tak czasami robię, ale na dłuższą metę jest to strasznie
upierdliwe. Poza tym jak pralka wypuszcza wodę, to któryś korek i tak
zostaje "wysadzony". Jednoczesnie jest to dowód na niedrożność wylotu na
dachu

> Można też jak ktoś
> wcześniej zauważył zastosować coś takiego, jak przy odpowietrzaniu
> wina - znacznie większy przekrój poniżej poziomu:
> http://screenshooter.net/3622896/jmcoiwq
> Ale nie wyeliminuje to bulgotania

Byłbym słokonny coś takiego zrobić, ale jak mi ma bulgotać podczas
wpuszczania ścieków przez sąsiada z góry, to po co?

--
Big Jack
////// GG: 660675