Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?

From: "Marchewka" <M...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?
Date: Wed, 8 Feb 2006 00:56:39 +0100

Użytkownik "yaga" <y...@p...portal.pl> napisał w wiadomości
news:dsb4lt$h46$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:dsafcs$c5v$1@news.onet.pl...
> sterujące
> skończą,
>
> Marchewko, ale tutaj już pisali, że przy użyciu tabletek zmywarki ogólnie
> gorzej zmywają. Nie wygrzebałaś tego?

No, właśnie wygrzebałam. Tyle, że moja zywara ma opcję '3 w 1' czyli
'wszystkie programy zostają optymalnie dopasowane do środków myjących typu 3
w 1'...

> Zmień na sól, proszek i nabłyszczacz i od razu zobaczysz różnicę.

Tylko po co w takim razie przepłaciliśmy za tę opcję? O to mi chodzi. Że
specjalnie z tą opcją kupiliśmy, żeby się nie paprać z 3 różnymi środkami.
Ale jak mi się tabletki skończą, to zacznę się paprać. Sprawdzę, jaka jest
prawda. ;-)
Z tego, co widzę, Twoja zmywara jest niemal identyczna i też ma tę opcję,
więc korzystasz z '3 w 1' i zmywasz na pastylkach czy nie? Bo jeśli nie, to
chyba jednak zbędny bajer...

> A soli dosyp bez względu na to, czy to tabletki, czy proszek.

Takoż już uczyniłam, choć wodę (po sprawdzeniu) mam średniotwardą.

> No, dużo jeszcze zależy od zmywarki, ale na simensa nie powinnaś narzekać
> chyba?

Dlatego kupiliśmy właśnie Siemensa - żeby nie narzekać. A jednak... Wydaje
mi się, że nie dosusza odpowiednio. Za każdym razem jest woda na ramionach i
na kubeczkach i garnkach. Zmywara jest z wymiennikiem ciepła - podobno,
bowiem instrukcja o nim słowem nie wspomina, a który wymaga (jak się stąd
dowiedziałam), by nie otwierać zmywary od razu, tylko poczekać. Ale z kolei
nie wiem, ile mam czekać...

> E tam :-) Trzeba trochę poeksperymentować ze środkami myjącymi,
> ustawieniami
> naczyń wewnątrz i doborem właściwego programu i będzie ok.

Z mycia jestem b. zadowolona. Wkurza mnie jedynie niedosuszanie.

> Sama używam Boscha (SRV55T03) dopiero od 2 tygodni, ale widzę, że trzeba
> trochę prób, żeby dojść do właściwych efektów.

Jak już wczesniej pisałam, mamy niemal identyczne zmywarki. :-) Możesz mi
zdradzić, co robisz? Jakie środki? No i chodzi mi także o to suszenie, bo
Twój model też ma wymiennik ciepła.
I.