Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?

From: "Cacek" <c...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?
Date: Wed, 8 Feb 2006 12:05:15 +0100

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dsbbue$ivl$1@news.onet.pl...
> sterujące

Ja akurat posiadam Electroluxa ESL4131
(http://www.electrolux.pl/node111.asp?ProdID=24634) i jestem bardzo
zadowolony z wyboru.

> Tylko po co w takim razie przepłaciliśmy za tę opcję? O to mi chodzi. Że
> specjalnie z tą opcją kupiliśmy, żeby się nie paprać z 3 różnymi środkami.

Ja przy zakupie nawet nie zwracalem uwagi na ta funkcje, choc w moim modelu
ja mam - nie uzywam 3in1

> Ale jak mi się tabletki skończą, to zacznę się paprać. Sprawdzę, jaka jest
> prawda. ;-)
> Z tego, co widzę, Twoja zmywara jest niemal identyczna i też ma tę opcję,
> więc korzystasz z '3 w 1' i zmywasz na pastylkach czy nie? Bo jeśli nie,
> to chyba jednak zbędny bajer...

3in1 jest drozsze i chyba mniej skuteczne jednak...

> Dlatego kupiliśmy właśnie Siemensa - żeby nie narzekać. A jednak...

ja wlasnie dlatego kupiłem Electroluxa

> Wydaje mi się, że nie dosusza odpowiednio. Za każdym razem jest woda na
> ramionach i na kubeczkach i garnkach. Zmywara jest z wymiennikiem ciepła -
> podobno, bowiem instrukcja o nim słowem nie wspomina, a który wymaga (jak
> się stąd dowiedziałam), by nie otwierać zmywary od razu, tylko poczekać.
> Ale z kolei nie wiem, ile mam czekać...

moj model ma turbo suszenie:
"System suszenia Turbo charakteryzuje się cyrkulacją powietrza, którą
wymusza specjalny wentylator zainstalowany na wewnętrznej obudowie zmywarki.
Para wodna powstała na skutek ostatniego płukania ciepłą wodą, wyprowadzana
jest poza wnętrze zmywarki i skraplana na wymienniku ciepła. Dzięki temu
szybko osuszane powietrze równomiernie krąży po całym wnętrzu zmywarki,
oddziałując na wszystkie naczynia bez względu na to, na którym poziomie
zostały umieszczone. System suszenia Turbo zapewnia najwyższą klasę
skuteczności suszenia A."

Jedna jesli naczynia nie sa potrzebne, to nie otwieram zwywarki praktycznie
do czasy wystygniecia naczyn i wtedy sa w 100% suche.
Inna sprawa, ze jesli sie wyciaga naczynia jeszcze cieplutki (bo sa akurat
potrzebne) to sa takie przyjemne w dotyku.. :-)))

pozdr
jacek