Re: Znowu pierwszaki - pisanie...

Data: 2005-10-14 12:23:34
Temat: Re: Znowu pierwszaki - pisanie...
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> Może się mylę, ale to nie jest pisanie liter, tylko kreślenie po
> śladach, tzn. jest szereg danych literek napisany szarym, niebieskim lub
> linią kropkowaną i dzieci jadą ołówkiem po śladach. Po drugie te litery
> są sporo większe od tych pisanych potem w liniaturze. Więc to jest takie
> niby pisanie, ale nie do końca. Nie sądzę, żeby w najbardziej nawet
> zagalopowanych zerówkach dzieci same pisały wyrazy w odpowiednich
> linijkach w zeszycie.

Mloda pisala w linijkach w zeszycie. W pierwszej klasie zrobili sobie przez
pierwsze 3 miesiace powtorke i wyrownanie dla dzieci ktore nie chodzily do
zerowki (ostatni taki rocznik pierwszych klas) i lecieli dalej. Teraz (2 klasa)
Mloda juz pisze swoje pierwsze prace na 2 - 3 strony w zeszycie.

Kania
(Mloda - 2 klasa, Mlody - 4 klasa)