Re: Zupki z torebki.

Data: 2015-02-19 00:05:27
Temat: Re: Zupki z torebki.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

<k...@g...com> wrote in message
news:171645a4-5e44-44a1-9a0e-92437c47b08c@googlegrou
ps.com...
>> Znam tę sztuczkę:
>> https://jameskennedymonash.files.wordpress.com/2014/
08/ingredients-of-an-all-natural-strawberry-english.
jpg

> Z ciekawości wpisałem do googlarki " olej palmowy". Tyle samo informacji
> że szkodliwy i że nieszkodliwy. Mam przed sobą torebkę z zupą w proszku.
> barszcz biały z winiar. Dwa razy czytałem skład i nie ma w nim nic takiego
> co by mogło być podpadające. To co w środku waży 66g. Prawie połowa to
> mąka. Jest jeszcze mleko w proszku, drożdże, suszone warzywa, sól, pieprz.
> Można go na szybko zrobić. Można i według przepisu jaki jest na torebce. Z
> ziemniakami, żeberkami. Zrobiony w wersji rozszerzonej jest bardzo smaczny
> i w dalszym ciągu nie zawiera żadnej chemii.

Są ludzie którzy nie bardzo znają się na "nauce" i jak
usłyszą "chemia" to boją się nieznanego jak ognia...

Często na jakimś party usłyszę jakiegoś nawiedzonego
przyjaciela-przyjaciela który palnie coś takiego jak
"on nie je tego czy tamtego bo nie chce chemii w kuchni".
I wtedy aż ciśnie się na usta pytanie: a woda to nie chemia?
Sól kuchenna to nie chemia? I ta truskawka to świetny przykład.
Ale wolę nie wdawać się w dyskusję tego typu bo to nie ma
większego sensu - nie przekonasz nikogo albo prawie nikogo.
Można czasem wybadać poziom inteligencji i potem dopiero
próbować, jak zda egzamin, ale często nie warto...
Jak z tą wędzarnią i wędzeniem trocinami ze świerków ;-)