Żurek

1. Data: 2002-09-08 12:01:05

Temat: Żurek
Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam prosbe, prosze o podanie przepisu na wykonanie zakwasu do zuru

1. Data: 2002-09-08 12:34:03

Temat: Odp: Żurek
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prosbe, prosze o podanie przepisu na wykonanie zakwasu do zuru

A trzeba było dziś makłowicza oglądac:))))))

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-09-08 12:51:19

Temat: Re: Żurek
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> A trzeba było dziś makłowicza oglądac:))))))
>
> pozdr

Ogladałam, teraz konsumuję (dobrze ze zakwas juz sie robił kilka dni :))

--

Lia

1. Data: 2002-09-08 13:40:11

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oglądałem, niestety zakwas przyniosl w garnku gotowy
skoniu
Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:alfflq$sd$1@absinth.dialog.net.pl...

1. Data: 2002-09-08 13:47:05

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skoniu wrote:

> oglądałem, niestety zakwas przyniosl w garnku gotowy
> skoniu

Robił go na żywo :)
Tyle ze nei czekał 4 dni przed kamerą :P

--

Lia

1. Data: 2002-09-08 14:44:42

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Robił go na żywo :)
> Tyle ze nei czekał 4 dni przed kamerą :P

4 łyzki mąki żytniej, kilka ząbków czosnku zalac dobrą przegotowaną wodą w
jakimś naczyniu kamionkowym pod przykryciem, w ciepłym miejscu :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-08 18:34:08

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skoniu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.
> Mam prosbe, prosze o podanie przepisu na wykonanie zakwasu do zuru

tylko woda i mąka ewentualnie płatki zbożowe. Dawanie czosnku jest typowo
lamerskie, o powodach niedawno ktoś pisał, więc nie będę powtarzał.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-09-08 18:34:43

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki, pozdrawiam
skoniu

1. Data: 2002-09-08 18:48:33

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"skoniu" wrote:

> wielkie dzieki, pozdrawiam
> skoniu

Ok, ale odpowiadaj pod postami, tnij cytaty i sigi :)

--

Lia

1. Data: 2002-09-08 21:44:31

Temat: Re: Re: Żurek
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Sep 2002 16:44:42 +0200, "Lia"
<L...@w...poczta.onet.pl> wrote:

>4 łyzki mąki żytniej, kilka ząbków czosnku zalac dobrą przegotowaną wodą w
>jakimś naczyniu kamionkowym pod przykryciem, w ciepłym miejscu :)

Nie przesadzic z czosnkiem bo zastopuje wszelakia fermentacje, dobrze
rowniez byloby lekko posolic - utrudni to zycie drozdzom (a w zurze
powinna pojsc fermentacja mlekowa a nie etanolowa na drozdzach).

--
Darek

Lody mietowe
Czubrica - przyprawa do lecza